۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۲۵۳۴۸
امام جمعه ایلام:

اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در خنثی کردن تحریم‌های دشمن دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه تأکید کرد و گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در جامعه نقش بسزایی در خنثی‌سازی تحریم‌های دشمن دارد.
لطفي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام افزود: فرهنگ درست مصرف در همه زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه آب باید در جامعه احیا شود.

 

وی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و خشک‌سالی در مناطق مختلف این استان تأکید کرد: باید در این زمینه مردم آگاه شده و مشارکت لازم را با رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی داشته باشند.

 

امام جمعه ایلام همچنین با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آب‌رسانی به روستاهای دورافتاده استان گفت: ارائه خدمات به روستاییان به‌عنوان تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامداری یکی از دستاوردهای مهم نظام است که از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می‌کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی همچنین در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به تحقق اهداف پیش بینی شده برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: در صورت تحقق این اهداف، بخش عمده‌ای از مشکل بیکاری در جامعه حل خواهد شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام یادآور شد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در جامعه نقش بسزایی در خنثی‌سازی تحریم‌های دشمن دارد./998/د102/ب4

ارسال نظرات