۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۲۲۵۳۹۴
امام جمعه موقت اهواز:

پرچم شیعه به برکت رهنمودهای ولی فقیه در احتزاز است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به این که اکنون انقلاب اسلامی الگوی شیعیان جهان است، گفت: پرچم شیعه امروز در جهان اسلام به برکت انقلاب و رهنمودهای ولایت فقیه به احتزاز درآمده است.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، شامگاه یکشنبه، 20 مهر ماه، در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیر، اظهار داشت: طلاب با توسل به امیرمؤمنان علی(ع) مشکلات خود را برطرف کنند.

 

وی در ادامه به اهمیت روز غدیر اشاره‎کرد و بیان داشت: روز غدیر 36 عمل مستحبی دارد که دارای سواب بیشماری است.

 

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با بیان این که اطعام روزه دار در عید غدیر بسیار سفارش شده است، افزود: امام رضا(ع) در روز عید غدیر میهمانان خود را برای افطار کردن نگه داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی عید غدیر را روز تکریم مقام ولایت دانست و خاطرنشان کرد: در روز عید غدیر باید خداوند را بسیار شکر کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که روزه در عید غدیر برابر 60 سال عبادت است، گفت: اعمال روز عید غدیر خم نجات بخش عاشقان اهل بیت(ع) است.

 

حوزه علمیه پایگاه ترویج دین و مکتب به حق تشیع است

 

امام جمعه موقت اهواز در ادامه فعالیت‎های دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت(ع) را بسیار هدفمندتر از گذشته دانست و ابرازداشت: حوزه علمیه پایگاه ترویج دین و مکتب به حق تشیع است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی حوزه‎ علمیه را پرچم دار امیرمؤمنان علی(ع) دانست و افزود: گسترش تشیع در جهان اسلام و دیگر کشور‎های غیر اسلامی به سبب توسعه حوزه‎های علمیه صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با بیان این که ارتباط نا گسستنی میان غدیر و عمامه گذاری طلاب است، گفت: روز غدیر روز عمامه گذاری امیرمؤمنان علی است.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که اکنون انقلاب اسلامی الگوی شیعیان جهان است، تأکید کرد: پرچم شیعه امروز در جهان اسلام به برکت انقلاب و رهنمودهای ولایت فقیه به احتزاز درآمده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به اقدامات شیعیان یمن اشاره‎کرد و بیان‎ داشت: یکی از جوانان یمنی هنگامی که با آیت الله موسوی جزایری دیدار کرد گفت؛ شیعه با انقلاب اسلامی در یمن احیا شد./9453/پ202/ب4

ارسال نظرات