۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۲۵۴۱۵
امام جمعه آمل:

نظام اسلامی پرچم دار ترویج فرهنگ شیعی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که حرکت در مسیر ولایت امام علی(ع) و آل او سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، گفت: اگر در مسیری غیر از این گام برداریم نمی توانیم به تعالی برسیم.
امام جمعه آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در جشن بزرگ عید غدیر که در مصلی قدس آمل برگزار شد ، گفت: ما همه برنامه های امام علی(ع) را می دانیم و تأسف در این است که چرا دنیا امام علی(ع) و نهج البلاغه را نمی شناسد.

 

وی با بیان این که سیره امام علی(ع) را آگاه هستیم که باید بهره گیری ارزنده ای از سیره گرانقدر حضرت داشته باشیم، بیان داشت: این امام گرانقدر از اجر و مقام والایی برخوردار است که باید اهتمام ارزنده ای در راستای استفاده از سیره نورانی امام علی(ع) وجود داشته باشد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که دشمنان همواره به دنبال مقابله با تفکر شیعی هستند، ادامه داد: افکار انحرافی، شبکه های ماهواره ای و رسانه های ارتباطی به دنبال مقابله با تفکر گرانقدر شیعه هستند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که مذهب تشیع و دین مبین اسلام جهانی و فراگیر شده است، تصریح کرد: به حول قوه الهی دارد روز به روز بر عظمت و عزت ما در سراسر جهان گسترده می شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان از عزت و عظمت ما هراسان هستند که به دنبال کارشکنی در این راستا گام برمی دارند، بیان داشت: همه دست به دست هم دادند تا نگذارند اسلام ناب محمدی(ص) ترویج پیدا کند.

 

وی با بیان این که امروز جهان دارد امام علی(ع) را می شناسد، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در کشورهای منطقه جای فدای امام علی(ع) هستند که دشمنان ما می خواهند محبان امام علی(ع) را بکشند.

 

امام جمعه آمل، افزود: اتاق های فکر ایادی استکباری نتوانسته به اهداف خود برسد و رهنمودهای گرانقدر ولایت فقیه توانسته است زمینه ساز تعالی و عظمت نظام اسلامی باشد که باید افتخار کنیم شیعی و اسلامی هستیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حرکت در مسیر ولایت امام علی(ع) و آل او سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، گفت: اگر در مسیری غیر از این گام برداریم نمی توانیم به تعالی برسیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام علی(ع) قسمت کننده دار هستی و جنت و نار است، بیان داشت: امام علی(ع) نگهبان جهان و عقلی در میان همه اجسام است که اگر نباشد همه جسمی بی جان هستند.

 

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام در واقعه غدیر می خواست خبری عظیم را به جهانیان برساند، تصریح کرد: دشمنان در کنار همان جایگاه نقشه طراحی ثقیفه را کشیده و امروز هم اتاق فکر برای مقابله با ما دارند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات