۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۲۵۴۷۳
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

آیین عمامه گذاری طلاب خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین عمامه گذاری 32 نفر از طلبه های حوزه علمیه خوزستان با حضور آیت‌الله جزایزی در شهرستان کارون برگزار شد.
عمامه گذاري طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین عمامه گذاری 23 نفر از طلبه های حوزه علمیه خوزستان با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در مصلای امام علی(ع) شهرستان کارون برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش این طلبه ها از حوزه های علمیه هویزه، ایذه، شادگان، امیدیه و اهواز هستند که به دست آیت الله جزایری معمم شدند.

 

سید ایمان موسوی، حسن اسلام نژاد، مرتضی احمدی، حمید اسماعیل وند، سید سیاوش موسوی، سید ذکا موسوی از ایذه، حسن برهانی، رضا بوعذار،حسین ساکی، کریم باوی از هویزه، هادی سالمی از شادگان، ماجد جادری از امیدیه و قاسم بریهی از حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از جمله طلبه های هستند که امروز ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

 

آیت الله جزایری در این مراسم با تبریک دو واقعه مبارک عید غدیر و بر تن کردن لباس مقدس روحانیت به این طلبه ها، اظهار داشت: روحانیت در خط مقدم دفاع از اهل بیت(ع) قرار دارد.

 

وی افزود: امروزه تربیت یک نسل دین مدار و متعهد یک نیاز مهم برای جامعه اسلامی است.

 

یادآور می شود؛ شب گذشته 17 طلبه در منطقه کوی علوی اهواز و 43 نفر از حوزه علمیه امام خمینی به دست آیت الله موسوی جزایری تعمیم شدند.

 

همچنین گفتنی است؛ 170 طلبه از حوزه های علمیه خوزستان در این روز مبارک معمم خواهند شد./9452/پ203/ب4

ارسال نظرات