۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۲۲۵۴۸۸
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه:

امام شناسی از وظایف مهم مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه با ضروری دانستن امام شناسی برای مسلمانان گفت: بر اساس احکام شرعی، بر مسلمانان لازم است تا بعد از معرفت خدا و پیغمبر امام خود را بشناسند.
حجت الاسلام اسماعيل شجاع سرپرست اداره تبليغات اسلامي فيروزكوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اسماعیل شجاع سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه امشب در مسجد جامع این شهر، با بیان فضایل امام علی(ع) شناخت آن حضرت را ضروری دانست و گفت: ایشان دارای شخصیت بسیار بزرگی بودند که لازم است آحاد مسلمانان بیشتر با شخصیت ایشان آشنا شوند.

 

وی با اشاره به کتاب "شرح نهج البلاغه" نوشته یکی از بزرگان اهل تسنن گفت: در این کتاب بخشی با عنوان فضایل حضرت علی(ع) آمده است که نویسنده، هدف از تحریر آن را انجام امر به معروف و نهی از منکر می داند.

 

حجت الاسلام شجاع با اشاره به برتری امام علی(ع) نسبت به دیگران و حتی پیامبران گذشته؛ وفا به عهد خدا، دستگیری از مردم، رعایت عدالت را از ویژگی های خاص آن حضرت دانست و گفت: حتی علمای اهل تسنن هم بر این ویژگی ها اذعان دارند.

 

وی اظهار داشت: دشمنان شیعه بعد از گذشت 1400سال، هنوز در پی جنگ بر علیه امیرالمؤمنین علی(ع) هستند تا چهره واقعی آن حضرت را مخدوش کنند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه در پایان امام شناسی را برای مسلمانان ضروری دانست و تصریح کرد: بر اساس احکام شرعی بر مسلمانان لازم است تا بعد از معرفت خدا و پیغمبر امام خود را بشناسند./804/پ202/ب

ارسال نظرات