۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۲۵۵۷۸
همزمان با دهه امامت و ولایت؛

اعزام بیش از 110 مبلغ دینی از حوزه علمیه اصفهان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اعزام بیش از 110 مبلغ برادر و خواهر به مناطق مختلف استان و برخی از استان های کشور خبر داد.
حجت الاسلام امير ارزاني رييس اداره فرهنگي-هنري دفتر تبليغات اسلامي

حجت الاسلام امیر ارزانی، رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر بیش از 110 برادر و خواهر به مناطق مختلف استان اصفهان و برخی از استان های کشور از سوی دفتر تبلیغات اسلامی استان اعزام شدند.

 

وی افزود: یکی از اهداف این برنامه توجه ویژه به محتوای تبلیغی و جهت دهی مردم به مسائل و مباحث اساسی دین و احیای سنت‌ها و ارزش‌ها بوده است.

 

حجت الاسلام ارزانی تبیین ارزش‌ها، بصیرت افزایی، دفاع از مبانی انقلاب اسلامی به ویژه اصل مترقی ولایت فقیه به عنوان استمرار حرکت غدیر، توجه مردم به شعار سال و دعوت به وحدت حول محور ولایت فقیه و همچنین پرهیز از تفرقه و اختلاف را از دیگر اهداف این اعزام برشمرد.

 

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در خصوص اعزام های تخصصی تصریح کرد: در این راستا نسبت به معرفی مبلغ به بیش از پنجاه مرکز فرهنگی جهت اجرای برنامه غدیر در اولویت بوده است.

 

وی ادامه داد: اعزام مبلغ به نواحی مختلف آموزش و پرورش، دانشگاه ها، ادارات دولتی، مراکز فرهنگی، در قالب مشاوره، سخنران دینی، پاسخ به شبهات، اجرای ویژه برنامه کودکان، نوجوانان و جوانان و ... از دیگر برنامه ها این اداره بوده است./939/پ203/ب3

ارسال نظرات