۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۲۵۶۳۵
مادر شهید خلیلی:

شهادت فرزندم مانند زمان حیاتش اثرگذار بود

خبرگزاری رسا ـ مادر شهید علی خلیلی گفت: شهادت فرزندم بسیاری افراد را متحول کرد چرا که می دیدند یک جوان 21 ساله در راه اعتقادات و فرهنگش به شهادت رسیده است.
شهيد علي خليلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اعظم مشتاق فر، مادر طلبه شهید، علی خلیلی شب گذشته در آیین افتتاحیه خانه حجاب صدف مشهد گفت: شهادت علی مانند زندگی اش بر خیلی ها تأثیر گذاشت.

 

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار افزود: علی فرزند اول من بود و با این که 21 سال بیشتر نداشت، روح بزرگی داشت و در هر جمعی قرار می گرفت اطرافیان را جذب خصوصیات اخلاقی پسندیده خود می کرد.

 

مشتاق فر افزود: خدمت به اطرافیان در هر شرایطی، اخلاص و تلاش برای رفع مشکلات دیگران از ویژگی های بارز فرزندم بود و من در این 21 سال حتی یک پرخاشگری و ناهنجاری اخلاقی از او ندیدم و این شاید برای این دوره و زمانه خیلی عجیب باشد.

 

مادر شهید خلیلی خاطرنشان کرد: با وجود این که پس از شش ماه هنوز جای خالی علی برایمان باورکردنی نیست، اما از آن جا که اعتقاد داریم شهیدان زنده اند، فرزند من همانطور که قبل از شهادتش به اطرافیان کمک می کرد، پس از شهادت هم به دوستان و همراهانش کمک می کند.

 

وی اظهار کرد: علی تا دو سال جانباز بود و همان طور که قبل از شهادت با تربیت نوجوانان تأثیرگذار بود، شهادتش هم بر روی بسیاری اثر گذاشت چرا که می دیدند یک جوان 21 ساله در راه اعتقادات و فرهنگش به شهادت رسیده است.

 

وی با ابراز خرسندی از افتتاح مجتمع فرهنگی- فروشگاهی خانه حجاب مشهد، افزود: این اقدام ارزشمند که نشان از تلاش عزیزان در ترویج پوشش برتر اسلامی دارد، واقعا جای تقدیر دارد و امیدوارم با پشتیبانی مسؤولان همراه شود تا به عنوان یک مرکز فرهنگی موفق در سطح کشور شناخته شود.

 

لازم به  ذکر است طلبه شهید علی خلیلی، فروردین ماه سال جاری در اثر جراحت شدیدی که به سبب امر به معروف و نهی از منکر متحمل شده بود، به دیدار حق شتافت./820/پ202/ب5

ارسال نظرات