۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۲۵۸۰۲
نماینده قم در مجلس:

استکبار به دنبال جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز تلاش استکبار و مرتجعان جایگزین کردن اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی است، بیان داشت: در این زمینه مستکبران در تلاش برای معرفی تروریست‌ها به عنوان نمایندگان اسلام هستند.
احمد اميرآبادي نماينده منتخب مردم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیر آبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم کلنگ زنی احداث مدارس علمیه ویژه خواهران گفت: احداث مدرسه علمیه خواهران در منطقه نیروگاه کار بسیار بزرگی است.

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز بر توجه و رسیدن به مناطق محروم تأکید ویژه‌ای دارند و خدا شاکریم که حوزه‌ علمیه خواهران در این زمینه موفق عمل می‌کند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که امروز تلاش استکبار و مرتجعان جایگزین کردن اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی است، بیان داشت: در این زمینه مستکبران در تلاش برای معرفی تروریست‌ها به عنوان نمایندگان اسلام هستند.

 

وی افزود: وهابیت نیز پول‌ زیادی برای ترویج تفکر خود خرج می‌کنند؛ تمام تلاش این تکفیری‌ها گسترش فرقه ضاله در جهان است.

 

امیر آبادی تأکید کرد: شیعیان باید از تمام فرصت‌ها برای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) استفاده کنند؛ یکی از راهکارها حمایت و کمک به مسؤولان دینی جامعه برای مقابله شبهات وهابیت است./993/پ203/ج

ارسال نظرات