۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۲۵۸۱۱
امام جمعه موقت قزوین:

فرهنگ استاندارد در جامعه ترویج شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین گفت: آموزش امری ضروری و مهم بوده و باید فرهنگ استاندارد در جامعه و بین مردم ترویج شود.
حجت الاسلام باريک بين حجت الاسلام باريک بين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام محمدحسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین عصر بیست و سوم مهر به مناسبت هفته استاندارد در دیدار معاونان و کارشناسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی که در سالن اجتماعات شهید باریک بین برگزار شد، نظارت و بازرسی از واحدهای  تولیدی به‌خصوص غذایی را با اهمیت دانست و گفت: ضرورت مهم و اساسی این است که کارشناسان و بازرسان این اداره بر سه اصل قانون و انضباط و وجدان پایبند بوده و در اولویت برنامه‌های خود قرار داده تا بتوانند کالاههای سالم را به دست مصرف کننده برسانند که مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

 

حجت الاسلام باریک بین آموزش را برای مردم جامعه ضروری دانست و اظهار داشت: آموزش امری ضروری و مهم بوده و باید بیشتر فرهنگ استاندارد در جامعه و بین مردم ترویج شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با قدردانی از تلاشهای ارزشمند اداره‌کل استاندارد و صاحبان سرمایه و تولید به وظیفه خطیر و مهم این اداره کل در کشور پرداخت و ابراز داشت: بعضی واحدهای تولیدی با بسته بندی های کالاها بصورت مرتب در اختیار مشتریان و مصرف کننده‌ها قرار می‌دهند که باید این کالاها مورد بازرسی دقیق و نظارت اداره کل استاندار قرار گیرد.

 

امام جمعه موقت قزوین بیان داشت: آنچه که برای صاحبان سرمایه و تولید مواد غذایی باید مدنظر قرار گیرد سلامت مردم جامعه بوده و باید مواد غذایی تولید شده توسط صاحبان سرمایه و تولید استاندار باشد که خوشبختانه امروز در استان ما واحد های نمونه تولید در امر مواد غذایی ودیگر کالاها مشغول فعالیت اقتصادی هستند.

 

وی با انتقاد از برخی افراد سودجو در تولید کالاها خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از افراد به خاطر طمع و سود زیاد می خواهند که از این نشانه یعنی استاندارد استفاده نکنند و به نوعی قانون را رعایت نکنند که وظیفه شما بازرسان این اداره بسیار با اهمیت است.

 

حجت الاسلام باریک بین در ادامه افزود: باید با افرادی که خواستار سود بیشتر و عدم طی کردن مسیر استاندارد هستند  جلوی سود جویی آنها گرفته شود و این واقعیت کار استاندارد را بیش از پیش با اهمیت می کند.

 

امام جمعه موقت قزوین در پایان گفت: وقتی که انسان نشانه استاندارد را بر روی کالاها می‌بیند یک آرامش و اطمینان خاطر را احساس می‌کند که باید از کارکنان و کارشناسان این اداره کل به خاطر خدمات ارزشمند آنها به جامعه قدردانی نمایم.

 

در ابتدای این دیدار محمد رضا طاهری مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و همچنین علی رضا کشاورز رییس اتاق بازرگانی استان گزارشی از برنامه‌های اداره استاندارد و واحد‌های تولیدی ارائه کردند./955/پ202/ب4

ارسال نظرات