۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۲۲۵۸۵۹

پیر غلامان حسینی با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ پیرغلامان حسینی حاضر در دوازدهمین همایش بین المللی پیرغلامان حسینی با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.
پير غلامان حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیرغلامان حسینی، حاضر در دوازدهمین همایش بین المللی پیرغلامان حسینی شامگاه چهارشنبه بیست و سوم مهر ماه با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، پیر غلامان و تولیت عتبات عالیات با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، به آیت الله موسوی جزایری قرآن نفیس و تربت مقدس کربلا اهدا کردند.

در این دیدار، سید جعفر موسوی، مشاور تولیت بارگاه امام حسین(ع)، سید افضل شامی، قائم مقام تولیت امام حسین(ع)، علی صفار، معاون تولیت حضرت ابولفضل(ع) و جلال نجار قائم مقام تولیت حضرت ابوالفضل(ع) حضور داشتند.

آیت الله موسوی جزایری با تقدیر از حضور ارزشمند این بزرگان به خوزستان، اظهارداشت: اهل بیت(ع) مسیر نورانی هدایت الهی هستند که خداوند پس از پیامبر خود آن ها را برای نجات مردم جهان قرار داده است.

وی با اشاره به نزدیک بودن محرم، حضور این تولیت در خوزستان را سبب ارج نهادن به فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: عشق به امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) در مردم خوزستان از ارزش ها بوده و این از افتخار های بزرگ آن ها است.

بر اساس این گزارش این تولیت بیست و دوم مهر ماه بر اساس دعوت صدا و سیما مرکز خوزستان به این استان آمده و پنج شنبه نیز به کشور خود باز می گردند.

گفتنی است، در پایان این دیدار مشاور تولیت بارگاه امام حسین(ع) از شبکه جهانی الاهواز دیدن کرده و از نزدیک با فعالیت های آن آشنا شد./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات