۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۲۵۸۹۶
با سخنرانی آیت‌الله سیدان؛

هفتمین اجلاس سالانه بزرگداشت غدیر به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ هفتمین اجلاس سالانه بزرگداشت غدیر پس از برگزاری پنج شب نشست علمی، تخصصی و سخنرانی های موضوعی با سخنرانی آیت‌الله سیدان به کار خود پایان داد.
آيت الله سيدان در هفتمين اجلاس سالانه بزرگداشت غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، هفتمین اجلاس سالانه بزرگداشت غدیر شب گذشته پس از برگزاری پنج شب نشست علمی، تخصصی و سخنرانی های موضوعی در هتل الغدیر مشهد با سخنرانی آیت‌الله سیدان به پایان رسید.

 

وی بابیان این‌که خدا را شاکر هستیم که بر مدار خاندان ولایت زندگی می‌کنیم، گفت: محافل از این قبیل باید در کشور و حتی کشورهای مختلف شکل بگیرد که با توجه به اهمیت این موضوع، موجب رشد جامعه می‌شود.

 

آیت‌الله سیدان موضوعات مطرح‌شده در اجلاس هفتم را  موضوعات مفید و مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: مسائلی که در این اجلاس مطرح شد در مسیر رشد و جذب دل‌ها به اهل‌بیت (ع) بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

 

وی با تأکید بر حقانیت مکتب اهل‌بیت (ع)، تصریح کرد: ما در رابطه با اثبات حقانیت اهل‌بیت (ع) به جامعه بشر هیچ دلیلی کم نداریم اما چیزی که بشر امروز کم دارد، انصاف است.

 

این استاد عالی حوزه علمیه با اشاره به سخن ائمه معصومان (ع) که فرمودند: «اگر مردم را با معارف ما آشناسازید، خودشان به سمت ما جذب خواهند شد»، عنوان داشت: اگر آنان با گوشه‌ای از کمالات و فضائل ائمه اطهار (ع) روبرو شوند بادل خود به سمت اهل‌بیت (ع) حرکت می‌کنند.

 

وی در پایان تأکید کرد: پاسخ به تمام شبهه‌هایی که به این حقایق واردشده، داده‌شده است، علما و بزرگان به بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین شبهه‌ها پاسخ گفته‌اند و اگر انصاف در وجود شنونده وجود داشته باشد این اثبات‌ها را می‌پذیرند اما چیزی که در جامعه منحرف امروز کم داریم، انصاف است./9315/پ202/ب4

ارسال نظرات