۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۲۵۹۸۸
رییس جامعة الاسلامی لبنان:

کشورهای اسلامی مدیون علمای قم هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعة الاسلامی لبنان با تأکید بر نقش بی بدیل ایران در هدایت سایر کشورهای اسلامی، گفت: بسیاری از کشورهای اسلامی مدیون علمای قم هستند و ما همواره گوش به فرمان این بزرگواران هستیم.
ايران و لبنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالناصر الجبری رییس جامعة الاسلامی لبنان عصر روز پنج شنبه در دیدار با حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اظهار داشت: ما در گذشته گوش به فرمان امام خمینی(ره) و در حال حاضر نیز چشم به رهنودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید داریم.

وی با بیان این که لبنان و بسیاری از کشورهای اسلامی مدیون علمای قم هستند، گفت: قم با رهبری امام(ره) پیشگام مبارزه با استکبار جهانی بوده است و در راه ترویج اسلام ناب شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌است.

عبدالناصر الجبری با توجه به شرایط حساس کنونی جهان اسلام وحدت مسلمانان را امری ضروی دانست و تصریح کرد: با وضعتی که دنیای اسلام گرفتارش شده و برخی کشورها مانند ترکیه نیز به آن دامن می زنند لازم است اتحاد میان همه فرق اسلامی تقویت شود.

رییس جامعة الاسلامی لبنان به نقش تأثیر گذار ایران در میان کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی به برکت وجود امام خمینی(ره)آغوش خود را برای همه مسلمانان گشوده است.

وی از علاقه خود به ایران سخن گفت و بیان کرد: دوست دارم همواره به ایران سفر کنم؛ در سفرهایی که به کشورهای همسایه ایران مانند افغانستان دارم معمولا توفیقی برایم حاصل می شود که به ایران بیایم تا به زیارت امام رضا(ع) مشرف شوم./928/پ203/ج

 

ارسال نظرات