۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۲۲۶۰۳۹
ضرغامی:

داعش سلاح استکبار برای نابودی مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ ضرغامی گروه های تروریستی را سلاحی از سوی دشمنان اسلام و مستکبران جهت نابودی مسلمانان دانست و گفت: ائتلاف ضد داعش بسیار مضحک است.
ضرغامي، رييس سازمان صدا و سيما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عزت الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شامگاه پنج شنبه، بیست و چهارم مهر ماه، با اشاره به نقش مداحان در زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی در جامعه، اظهارداشت: فتنه گران در سال 88 از هر جناح و لباسی توانستند نیرو جذب کنند اما هرگز نتوانستند از مداحان یارگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فتنه 88، افزود: رهبر انقلاب بارها به سران فتنه تذکر دادند که باید راه خود را از ضد انقلاب و طاغوت جدا کنند.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان این که فتنه 88 دعوای پیش پا افتاده و مسأله شخصی نبوده است، ابرازداشت: فتنه با هدایت خارج از کشور آمد که پس از آن بسیاری از فتنه گران به این مسأله اعتراف کردند.

ضرغامی در ادامه با اشاره به این که در زمان فتنه 88 دشمنان انقلاب با برپایی گردهمایی در خارج از کشور با عوامل فتنه همراهی می‎کردند، تأکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که معترضان باید مرزبندی و مسیر خود را از دشمن مشخص کنند.

وی با بیان این که در زمان فتنه 88 فضایی برای دشمنان به وجود آمد تا بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند، تأکیدکرد: بصیرت مردم در فتنه 88 سبب ناکامی دشمنان انقلاب شد.

رییس سازمان صدا و سیما در ادامه تصریح کرد: استکبار جهانی اداره فضای اینترنتی را ضد حقوق بشر می‎داند اما خود اجازه ورود جریان‎های پاک را به فضای مجازی نمی‎دهد.

ضرغامی در ادامه آزادی از نظر استکبار جهانی را عریان گرایی دانست و افزود: آمریکا و استکبار جهانی هرگز اجازه ترویج دین در فضای گسترده مجازی را نخواهند داد.

وی گروه های تروریستی را سلاحی از سوی دشمنان اسلام و مستکبران دانست و خاطرنشان کرد: داعش مولود فضایی است که کشور‎های استکباری به وجود آوردهاند.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان این که جنایات وحشیانه داعش را تا کنون جهان به چشم ندیده است، اظهارداشت: فضای ترس و دلهرهای که داعش در جهان به راه انداخته به سبب آزادی انتشار تصاویری است که این گروه خطرناک در فضای مجازی انجام می‎دهد.

ضرغامی با اشاره به این که این فضا را آمریکا و کشورهای غربی در اختیار داعش قرار داده‎اند، گفت: هدف آمریکا از تقویت گروه‎های تروریستی خدشه دار کردن چهره اسلام در برابر جهانیان است.

وی در پایان ائتلاف ضد داعش را بسیار مضحک خواند و افزود: هدف از تشکیل القاعده و داعش نابودی مسلمانان است./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات