۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۲۲۶۰۴۱

نام نویسی آموزش غیرحضوری و مجازی حوزه آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور از میان طلاب علاقه‌مند و واجد شرایط در دوره‌های آموزش غیرحضوری و مجازی حوزه علمیه نام نویسی می‌کند.
نام نویسی آموزش غیرحضوری و مجازی حوزه آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور از میان طلاب علاقه‌مند و واجد شرایط در دوره‌های آموزش غیرحضوری و مجازی حوزه علمیه نام نویسی می‌کند.

 

این گزارش حاکی است، طلاب مبلغ یا طرح هجرت یا شاغل یا سرباز طلبه، که تاکنون در آموزش غیرحضوری ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند با لحاظ شرایط اعلام شده در این طرح نام نویسی کنند.

 

اشتغال تمام وقت، نداشتن منع قانونی از ادامه تحصیل، فارغ التحصیل سطح‏ یک، گذراندن تحصیلات دوره سطح1 به طور رسمى و به عنوان طلبه در مدارس حوزوى از شرابط نام نویسی در این دوره‌ها است و نام نویسی از اول مهر93 آغاز شده و تا پایان مهر93 ادامه دارد.

 

این گزارش حاکی است، طبق اعلام معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، روحانی شاغل؛ طلبه‌ای است که اشتغال به وظایف روحانیت در امور دینی در یکی از مناطق یا در یکی از دستگاه‌ها و نهاد‌های انقلاب اسلامی داشته باشد.

 

نام نویسی در دوره‌های آموزش غیر حضوری حوزه تنها از طریق سایت معاونت آموزش حوزه به نشانی http://howzeh-qom.com/ انجام خواهد گرفت. 
 

 این گزارش می‌افزاید، زمان برگزاری امتحان در نیمه دوم اسفند ماه 93 خواهد بود که برنامه آن متعاقبا اعلام می‌شود. /917/پ203/ی

ارسال نظرات