۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۲۶۰۷۱

دهمین کارگاه آموزشی طرح تبلیغی نسیم بهشت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دهمین کارگاه آموزشی طرح تبلیغی نسیم بهشت باحضور شهردار منطقه 13 مهندس هادی ذاکری، معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری حجت الاسلام میثم امرودی، حجت الاسلام محمدحسن راستگو، حجت الاسلام احمد کسایی وجمعی از مسولین شهرداری تهران برگزار شد.
 مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دهمین کارگاه آموزشی طرح تبلیغی نسیم بهشت پنج‌شنبه 24 مهر در مجتمع کوثر واقع در سی متری نیروی هوایی باحضور شهردار منطقه13 مهندس هادی ذاکری، معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری حجت الاسلام میثم امرودی، حجت الاسلام محمدحسن راستگو، حجت الاسلام احمد کسایی وجمعی از مسولان شهرداری تهران برگزار شد.

 

حجت الاسلام احمد کسایی مدیر موسسه ملی انصارالمهدی در آغاز این کارگاه با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته گفت: یکی از نقاط قوت این طرح حضور مبلغان خانم جهت پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره بانوان می‌باشد، ما در آینده با تشکیل  چهار کارگروه تخصصی دربخش‌های کودک، کارهای چندرسانه ای، مشاوره در مدارس و مشاوره خانوادگی، آموزش‌های تخصصی به مبلغان می‌دهیم و طرح‌های جدید را آغاز می کنیم.

 

در ادامه حجت الاسلام  والمسلمین راستگو با توجه به ویژگی‌های جلسات محرم گفت: نباید فضای جلسات تبلیغی برای کودکان در محرم کاملا سیاه باشد بلکه باید از تنوع و جذابیت برخوردار باشد همان‌گونه که در دو صفحه از قرآن رنگارنگی موج می‌زند و سیاهی و یکنواختی در قرآن وجود ندارد مادر مجلس عزا گریه می‌کنیم و منبر می‌رویم ولی سعی می‌کنیم متفاوت باشد.

 

 در ادامه حجت الاسلام میثم امرودی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به این‌که روحانیت امروز از جایگاه خوبی در جامعه برخوردار است گفت: چندسال پیش دغدغه ما حضور روحانیت در تهران بود ولی به لطف خدا امروز روحانیت یکی از اصول مسلم کار فرهنگی است که مردم به عنوان یک مطالبه اجتماعی در فضاهای مختلف حضور روحانیت را مطالبه می‌کنند.

 

هادی ذاکری شهردار منطقه 13 نیز با بیان این‌که حضور روحانیت در برنامه‌های شهرداری بسیار خوب و موفق هست افزود: مبلغان در تابستان در بوستان ها و میادین حضور داشتند و به مردم در موضوعات فردی و خانوادگی مشاوره می‌دادند که حضورشان هم فضا را روحانی و معنوی می‌کرد وهم مردم  و هم ما از راهنمایی‌هایشان بهره بردیم.

 

در پایان با اهدای هدایا و پذیرایی و قدردانی از مبلغان  مراسم به پایان رسید./809/پ203/ب4

ارسال نظرات