۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۲۶۱۹۱

طرح بهشت تا بهشت از مؤثرترین طرح های معنوی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ زائر لرستانی طرح پیاده روی بهشت تا بهشت، این طرح را از مؤثرترین و بهترین طرح های معنوی و فرهنگی در کشور بیان کرد.
بين الحرمين، عتبات عاليات، کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدابراهیم خمسه، از خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان است که در طرح پیاده روی از بهشت تا بهشت به سوی کربلای معلی در حرکت می باشد.

محمد ابراهیم خمسه تاکنون از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم و مرکزی عبور کرده است.

وی در این طرح پیاده روی بهشت رضوی تا بهشت حسینی، بیش از 3 هزار کیلومتر را پیموده است و پس از استقبال مردم استان ها، با علمای بزرگ هرکدام از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم و مرکزی دیدار داشته است.

این خادم عتبات عالیات لرستان اکنون در نزدیکی شهر خمین است تا با عبور از استان‌های لرستان و ایلام وارد کشور عراق می شود.

محمد ابراهیم خمسه، از خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح پیاده روی بهشت تا بهشت را با شعار جلب مشارکت ایرانیان در توسعه و بازسازی عتباب مقدسه ادامه می دهم.

وی طرح پیاده روی بهشت تا بهشت را از مؤثرترین طرح‌های فرهنگی و معنوی در کشور بیان کرد.

خمسه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای ضرورت ایجاد فضای فرهنگی، بیان داشت: عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب در این راستا از اهداف این سفر است.

این خادم ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان در ادامه پیام‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات با شعار توسعه حرم‌های مطهر نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین و سامرا را از دیگر اهداف این طرح پیاده روی بهشت تا بهشت بیان کرد.

خمسه با اشاره به این که طرح پیاده روی بهشت تا بهشت از 14 مرداد ماه سال جاری، همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست فرقه ضاله وهابیت آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این طرح در روز اربعین حسینی در کربلا پایان می یابد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات