۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۲۶۲۰۲
مدیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان:

ازدواج آسان میراث ارزشمند اهل بیت برای مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد بین المللی غدیر خوزستان با اشاره به اهمیت نشر پدیده مبارک ازدواج آسان در جامعه اظهارداشت: ازدواج آسان، میراث با ارزش اهل بیت(ع) برای مسلمانان است.
سيد موسي بلاديان، مسؤول ستاد اقامه نماز خوزستان

سیدموسی بلادیان، مدیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ازدواج آسان را سنت پسندیده و میراث با ارزش اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: در صوت عدم بازگشت به ارزش های دینی و سبک زندگی اسلامی بسیاری اخلاق پسندیده در جامعه کم رنگ خواهد شد.

وی افزود: غنای ارزشی و معنوی مردم ایران ناشی از وجود مبارک اهل بیت(ع) و روشنگری های آن ها بوده و این ویژگی ها سبب شده که نمونه ای از سبک زندگی ارزشمند برای جهانیان عرضه شود.

بلادیان گفت: یکی از کاستی های که آسیب های تهاجم فرهنگی دشمن را افزایش داده و سبب رشد ناهنجاری ها در جامعه می شود، عدم توجه به آموزه های مقدس دینی است.

مدیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان عنوان کرد: افزایش سن ازدواج در جامعه به عنوان پدیده ای که نتیجه فاصله گیری از سبک زندگی اسلامی و رشد توقعات مادی است.

وی تصریح کرد: ساده زیستی عاملی بوده که در صورت به کار بستن آن در زندگی، موفقیت و خوشبختی را به دنبال خواهد داشت.

بلادیان سبک زندگی اسلامی را ضامن آسایش در زندگی معرفی کرد و افزود: فراز و فرود های زندگی نباید سبب فاصله گرفتن از ارزش ها و دل بستن به مادیات شود.

وی دین را عامل حیات بخش توصیف کرد و گفت: دین برای همه موضوع های ریز و درشت زندگی اجتماعی راه حل، برنامه و راهکاری در نظر دارد.

بلادیان وجود عاملی یاری رسان و نیرو بخش همچون اهل بیت(ع) در فرهنگ اسلامی را نقطه عطفی مهم عنوان کرد و گفت: برای عمل کردن به آموزه ها و دستورهای قرآنی کافی است به زندگی سرافرازانه خاندان پیامبر نگریسته شود و از آن عبرت بگیریم./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات