۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۲۶۲۱۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی موجی عظیم در مدیریت جهانی و سیاست بین المللی ایجاد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران موجی عظیم در مدیریت جهانی و سیاست بین المللی ایجاد کرد، گفت: تضاد انقلاب ملت ایران با منافع استعماری و استکباری غرب آنها را به دخالت در امور داخلی کشورمان مصمم کرد.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در همایش سی سال مجاهدت های خاموش گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در گرگان با بیان این که اهمیت کار مجموعه اطلاعات بر کسی پوشیده نیست، گفت: هر کشوری برای حفظ خود دستگاه های گسترده اطلاعاتی دارند و در این عرصه بسیار هم فعال هستند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که هدف دستگاه های اطلاعاتی غرب استعماری است، افزود: غربی ها برای حفاظت از نظام خود هیچ مرزی نمی شناسند و همه فکر و ذهن آنها تأمین منافع استکباری و استعماری آنها است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی ایران موجی عظیم در مدیریت جهانی و سیاست بین المللی ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: تضاد انقلاب ملت ایران با منافع استعماری و استکباری غرب آنها را به دخالت در امور داخلی کشورمان مصمم کرد.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به این که انقلاب اسلامی با مردی آسمانی همچون امام خمینی(ره) پایه گذاری شد، ادامه داد: امام راحل کسی نبود که به راحتی در برابر تهدید و تحریم های نظام سلطه شانه خالی کند و پشتوانه عظیم مردی که داشتند با اقتدار در برابر آمریکا و دنیای غرب ایستادگی کردند.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به توطئه های گسترده غرب علیه انقلاب اسلامی ایران در سال های نخست پیروزی کشورمان، گفت: وجود یک سازمان اطلاعاتی قوی به منظور شناسایی و مقابله با توطئه های دشمنان امری لازم و ضروری بود.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که نظام اطلاعاتی کشورمان بر پایه شرع و قانون است، تصریح کرد: ما بر اساس شرع و حکم خدا و دین خدا عمل می کنیم و نخستین کار اطلاعاتی در اسلام و محیط اسلامی را خود خدا انجام داده است و وقتی که کفار و مشرکان مکه تصمیم به قتل پیامبر (ص) گرفتند و این تصمیم محرمانه و مخفیانه بود و پیامبر هم خبر نداشت، اما خداوند متعال وارد کار شد و جان پیامبر را نجات داد و مکر مشرکان را به خودشان بازگرداند و این قابل توجه برادران اطلاعاتی باشد.

 

آیت الله سید کاظم نورمفیدی با اشاره به این که نخستین کار اطلاعاتی در اسلام را خداوند متعال انجام داد، گفت: تعالی انسان و تکامل او معلول مراقبت است اگر ما از خودمان مراقبت نکنیم ویرانیم به همین دلیل ما باید در حکومت داخلی و وجود خودمان تشکیلات اطلاعاتی داشته باییم و این موضوع اهمیت کار را بیشتر می کند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که کار اطلاعاتی ظریف و حائز اهمیت است، گفت: اعتقاد دارم مسائل مربوط به کار اطلاعاتی باید برای این نیروی اطلاعاتی مشخص باشد که چگونه عمل کند و از همه مهم تر شرع است و به همین منظور اگر معتقدیم بصورت ریز برای اینها مشخص باشد.

 

آیت الله نورمفیدی به ویژگی های یک عنصر اطلاعاتی اشاره کرد و گفت: نیروهای اطلاعاتی به دلیل اهمیت و حساسیت کارشان باید تقوا و خداترسی در دل  را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

 

امام جمعه گرگان باید هدف اصلی در کار رضایت الهی و تقویت اسلام و انقلاب باشد، خاطرنشان کرد: راستگویی، امانتداری و حاظ آبرو مردم ویژگی های دیگر یک عنصر اطلاعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در پایان با تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند دستگاه های اطلاعاتی کشور در تأمین امنیت بخش های مختلف کشور، گفت: با توجه به شرایط ناامن کشورهای همسایه، امروز کشورمان از امنیت بسیار بالایی برخوردار است که مدیون تلاش ها و از خودگذشتگی های دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان است./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات