۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۲۶۲۲۵

دیدار معاونان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با آیت الله جوادی آملی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله جوادی در دیدار معاونان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مردم از وجود و انفاس قدسیه شما در ماه محرم که در پیش است بهره مند می‌شوند و شما دین اسلام را تبلیغ می‌کنید.
آيت الله جوادي آملي

به گزارش خبرگزاری رسا، معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور با حضرت آیت‌الله جوادی آملی دیدار کردند.

 

حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی امروز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در سخنانی کوتاه با بیان آیه شریفه «الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا» اظهار کرد: شما مصداق این آیه قرآن کریم هستید.

 

وی با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم تصریح کرد: مردم از وجود و انفاس قدسیه شما در ماه محرم که در پیش است بهره مند می‌شوند و شما دین اسلام را تبلیغ می‌کنید.

 

این مرجع تقلید برای موفقیت معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور دعا کرد و افزود: از خدای سبحان می‌خواهم به شما توفیق روزافزون عنایت کند و در این راه موفق باشید.

 

پیش از این دیدار که بعد از نماز ظهر و عصر در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء انجام شد، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم توضیحاتی در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور در قم ارائه کرد.

 

معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور هر ماه به منظور بررسی طرح‌های جهادی در حوزه فرهنگ دین و شرکت در دوره‌های آموزشی که در نظر گرفته شده به قم سفر می‌کنند. /924/د102/ج

ارسال نظرات