۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۲۶۲۵۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

کمرنگ کردن ارزش های دینی در خانواده ایرانی هدف امروز نظام سلطه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز دشمنان با توطئه های مختلف بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار گرفته اند، گفت: اهمیت خانواده به حدی زیاد است که نظام سلطه امروز همه توان و سرمایه خود را در این خصوص متمرکز کرده است.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جلسه شورای اداری استان بر ضرورت کسب رضایت عمومی از سوی دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت: همه توان و تلاش دستگاه های دولتی باید اجرای صحیح امور جهت کسب رضایت مردم باشد.

 

وی افزود: حکومت حضرت علی(ع) یک الگوی کامل و همه جانبه برای دولتمردان است و مدیران ما برای خدمت به مردم و توجه به محرومان باید به حکومت علوی اقتداء کنند.

 

آیت‌الله نورمفیدی، خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر الهی، ولایت فقیه، حفظ ارزش های حاکم بر نظام و خدمت به مردم باید رویکرد اصلی نمایندگان مجلس باشد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد وهمبستگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

وی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های کشور در جهت خدمت به مردم از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: رفتار صادقانه باید رویکرد اصلی مدیران در برابر مردم باشد.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که تکریم ارباب رجوع باید به عینه در ادارات دیده شود، خاطر نشان کرد: مسؤولان باید در عمل مردم را ولی نعمتان خود دانسته و از این نعمتی که به عنوان مسؤول در اختیار دارند برای خدمت رسانی درست به مردم استفاده کند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت و همدلی مسؤولان به منظور توسعه و پیشرفت استان تأکید کرد و گفت: امروز همه نگاه ها باید معطوف به توسعه استان شود.

 

وی با تأکید براین که هر تصمیم و طرحی باید منجر به توسعه همه جانبه استان شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید توجه داشته باشند که برنامه ها باید بر اساس افق 1404 تنظیم و اجرایی شود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که 300 هزار هکتار زمین در شمال استان مستعد کشاورزی است، افزود: باید برنامه داشته باشیم تا استعدادهای بخش کشاورزی را به فعلیت برسانیم.

 

امام جمعه گرگان به استعداد گردشگری گلستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه این استان در این خصوص تاکنون بهره لازم را نبرده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ورزش اشاره کرد و با بیان این که توسعه ورزش همگانی ابزار بسیار خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه است، گفت: توسعه ورزش موجب می شود جامعه سالم و بانشاطی داشته باشیم.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که نشاط اجتماعی بسترهای لازم برای پیشرفت و توسعه کشور را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت ورزش در جهت سلامت جامعه به خوبی بهره گیریم.

 

وی با اشاره به این که امروز دشمنان با توطئه های مختلف بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار گرفته اند، ادامه داد: اهمیت خانواده به حدی زیاد است که نظام سلطه امروز همه توان و سرمایه خود را در این خصوص متمرکز کرده است.

 

نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن به دنبال تضعیف ارزش های اسلامی ما است، ادامه داد: نهاد خانواده یکی از ارزش های مهمی است که در اسلام نیز به آن تأکید فراوانی شده است./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات