۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۲۲۶۳۱۲
نماینده اصفهان در مجلس:

تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) مجاهدت‌های خاموش است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) مجاهدت‌های خاموش است، اما نتایج آن کاملاً برای ایرانیان مشهود است.
عباس مقتدايي

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان که به مناسبت سی‌امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات ترتیب یافت، اظهار داشت: اگر در مسیر الهی باشیم، نصرت الهی حتمی خواهد بود و البته باید دانست که نصرت الهی همراه با تلاش خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) منجر به برقراری امنیت ایران اسلامی در سطح بالایی شده است، فعالیت این سربازان همچون مجاهدت‌های خاموش است، ولی نتایج آن برای ملت ایران کاملاً مشهود است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: امروز روند امنیت اسلامی مانند نگینی در بین کشورهای منطقه می‌درخشد که این حاصل  مردم‌سالاری دینی است.

 

مقتدایی در ادامه یادآور شد: باید بهترین افراد در وزارت اطلاعات مشغول به فعالیت شوند که البته همین اتفاق هم افتاده است، که علت این امر به دلیل دسترسی‌ فعالان این عرصه به حجم بالای اطلاعات است.

 

وی با تأکید بر این‌که  دانایی، زیرکی، ارائه راهکار و تعیین خط مشی در زمینه‌های مختلف باید در دستور کار سربازان گمنام امام زمان باشد، اظهار داشت: الگوهای اطلاعاتی ایران قرآنی هستند، چنانکه در آیه 159 سوره آل عمران بر ملایمت به مردم تأکید شده واست.

 

مقتدایی یادآور شد: پنهان بودن و به اصطلاح گمنامی فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج) نشان از رسیدن این نیروها به خودسازی بیشتر نسبت به سایر افراد جامعه است چراکه نیاز به شناخته شدن در خود نمی‌بینند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس عنوان کرد: بحث‌های اطلاعاتی ایران زمینه رشد و توسعه ایران را فراهم می‌کند و از ارزش‌های انسانی و منابع انسانی که مهم‌ترین سرمایه هر کشور است، حفظ و حراست می‌کند.

 

وی با بیان این‌که عناصر اطلاعاتی در ایران از خود گذشته‌اند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار باشد، گفت: امروز جنگ روانی غرب علیه ایران اسلامی و مبانی فرهنگ قدرت مشهود است و با یک رویکرد مهندسی برنامه‌ریزی شده است، غرب به دنبال ایجاد یک تصویرسازی منفی از نظام شیعی است، این امر بدین معناست که باید یک مهندسی فرهنگی دقیق و عمیق داشته باشیم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: غرب ضد فرهنگ ایرانی اسلامی ما فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است و افرادی که در مجموعه وزارت اطلاعات فعالیت می‌کنند باید کسانی باشند که در برابر خدا، طبیعت و خودشان حساسیت داشته باشند.

 

وی اذعان کرد: عناصر اطلاعاتی ایران،حقیقت‌جو، عدالت‌خواه، صلح جو، ایثارگر، شجاع، ولایتمدار، وطن‌دوست و امیدوار،دارای عزت نفس،امانت دار، پاکدامن، سالم، قانون‌مدار و منظم هستند./939/ت302/ب3

ارسال نظرات