۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۲۲۶۳۲۴

اجرای عملیات عمرانی در آستان مقدس امامزاده شاه منظر خاتون

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: اجرای عملیات عمرانی در آستان مقدس امامزاده شاه منظر خاتون معروف به شاه سبلستان به منظور ایجاد رفاه حال زائرین آغاز شد.
 امامزاده ابوالعباس محمد ابن ابي عبدالله (ع) در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، علی مبشری رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه امروز، گفت: اجرای عملیات عمرانی در آستان مقدس امامزاده شاه منظر خاتون معروف به شاه سبلستان به منظور ایجاد رفاه حال زائرین آغاز شد.

 

 

 وی تصریح کرد: این امامزاده واجب التعظیم در روستای کوشکیچه واقع شده است و کف سازی محوطه و صحن بقعه متبرکه از جمله اقدامات انجام شده است.



رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه ادامه داد: اجرای این طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال امکان پذیر است.



مبشری به توسعه این امامزاده براساس طرح جامع اشاره و بیان کرد: براساس طرح جامع، یک باب منزل مسکونی جهت توسعه امامزاده فوق الذکر خریداری شده است.



وی عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای خرید منزل مذکور بالغ بر 850 میلیون ریال است که تاکنون 350 میلیون ریال آن تأمین و پرداخت شده است.



رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه خاطر نشان کرد: زیربنای آستان مقدس امامزاده شاه سبلستان 500مترمربع و دارای مساحتی بالغ بر دو هزار متر مربع است.



وی با بیان این که مساحت منزل خریداری شده بالغ بر 250 مترمربع است، گفت: بر اساس فضای در نظر گرفته شده در طرح جامع جهت آزادسازی، بالغ بر 80 درصد آزاد شده است./939/پ203/ب4

ارسال نظرات