۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۲۶۳۲۶

آیت الله حسینی بوشهری از دانشگاه امیرالمؤمنین دیدن کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حسینی بوشهری به همراه هیأتی از دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) دیدن کرد.
ديدار دانشجويان دانشگاه اميرالؤمنين (ع) اهواز با مدير حوزه هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، شامگاه شنبه، بیست و ششم مهرماه، از دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)دیدن کرد.

بر اساس این گزارش مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این دیدار از بخشهای گوناگون دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) دیدن کرده و گفتو گویی صمیمی با اساتید دانشگاه و دانشجویان دانشگاه امیرالمومنین(ع) داشت و در روند برخی از فعالیتهای این دانشگاه قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام پیمانعلی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به تشریح برنامه‎های خود پرداخت و اظهارداشت: دانشگاه امیرالمومنین(ع) به صورت تخصصی در مبانی اسلامی وارد شده است.

وی در ادامه با بیان این که دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از سه دانشکده تشکیل شده است، گفت: دانشگاه امیرالمومنین(ع) در سه رشته حکمت و کلام اسلامی، فقه و حقوق اسلامی و قرآن و علوم حدیث در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرای دانشجویان است.

حجت الاسلام علی نژاد در ادامه با بیان این که در سال گذشته به همت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شبکهای ماهواره‌‎ای به نام الاهواز افتتاح شد، ابرازداشت: این شبکه در زمینه‎ معارف و علوم دینی مکتب اهل بیت(ع) فعالیت می‎کند.

در ادامه این دیدار آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، وجود دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) را بسیار مفید ارزیابی و تأکیدکرد: تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین کار بزرگی است.

وی در ادامه با بیان این که پیامبر(ص) میفرماید، خداوند متعال دوست دارد که اثر نعمت‎های خود را ببیند، افزود: این دانشگاه و شبکه از نعمت های الهی است و دانشجویان و پژوهشگران جوان باید از این فرصت‎ها استفاده کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پایان با تشکر از فعالیت‎های گسترده شبکه ماهواره‎ای الاهواز و همچنین دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، گفت: امیدوارم دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) بتواند از نظر تألیف و آثار مکتوب از بهترین‎ها در کشور باشد.

گفتنی است، ابتدای این دیدار کارکنان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) نماز مغرب و عشا را به امامت آیت الله حسینی بوشهری اقامه کردند./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات