۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۲۲۶۳۵۴
مدیر حوزه علمیه الغدیر اهواز خبرداد؛

ظرفیت پذیرش 600 طلبه در حوزه علمیه الغدیر

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه الغدیر اهواز با بیان این که این حوزه با 12 هزار متر زیر بنا دارای سه طبقه است، گفت: حوزه الغدیر ظرفیت پذیرش 600 طلبه را دارد.
آيت الله حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، شامگاه شنبه، بیست و ششم مهرماه، در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید مدرسه علمیه الغدیر، با اشاره به اهمیت گسترش حوزه‎های علمیه در مناطق محروم، اظهارداشت: حوزههای علمیه خیمه اهل بیت(ع) است.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز با اشاره به این که باید توجه بیشتری به مناطق محروم و حاشیه نشین داشت، گفت: مؤثرترین گام‎ برای گسترش مکتب اهل بیت(ع) ساخت حوزه علمیه در مناطق محروم است.   

آیت الله حیدری در ادامه به تشریح برنامه‎های مدرسه الغدیر پرداخت و افزود: حوزه علمیه الغدیر با 12000 متر زیربنا و سه طبقه پذیرای طلاب جوان است.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز در ادامه با بیان این که ساختمان جدید مدرسه علمیه الغدیر 600 طلبه را به صورت شبانه روزی در خود جای خواهد داد، ابرازداشت: مدرسه علمیه الغدیر دارای 6 کلاس درس، 4 اتاق برای سایت اداری، یک حسینیه 400 متری و پارکینگ و سالن غذا خوری است.

آیت الله حیدری در پایان با بیان این که برای خواهران نیز حسینیه ای جداگانه به نام ابوطالب در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مکانی به نام استاد سرا ویژه اساتید در حوزه علمیه الغدیر اهواز در نظر گرفته شده است./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات