۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۲۶۳۸۷
آیت الله طبرسی:

صدور حکم اعدام برای شیخ نمر زمینه سقوط رژیم آل سعود را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که رژیم آل سعود بازی خطرناکی را آغاز کرده است، گفت: صدور این حکم و اجرای آن به حتم رژیم آل سعود را در سراشیبی سقوط قرار خواهد داد و بستر را برای نابودی کامل این رژیم فراهم خواهد کرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع خبرنگاران با هشدار نسبت به اجرای حکم اعدام آیت الله نمر، این حکم را  اقدامی غیر انسانی و غیر قانونی از سوی دولت عربستان دانست.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که رژیم آل سعود با صدور این حکم بار دیگر چهره پلید و دیکتاتوری خود را به دنیا ثابت کرد، افزود: ملت های مسلمان جهان در برابر این حکم ضد بشری آل سعود واکنش شدیدی نشان خواهند داد.

 

امام جمعه ساری با تأکید بر این که مسؤولان عربستان باید رویکرد خود نسبت به شیعیان را اصلاح کنند، تصریح کرد: این حکم از سوی ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان باطل است.

 

آیت الله طبرسی با انتقاد شدید از مواضع آل سعود در چند سال اخیر در منطقه، افزود: عملکرد آل سعود در این مدت زمینه سقوط و نابودی حکام عربستان را فراهم کرده است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که غربی ها با حمایت برخی کشورهای دیکتاتور منطقه در پی تحقق اهداف شوم خود هستند، تصریح کرد: بیداری اسلامی در خاورمیانه بسیاری از توطئه های آمریکا و هم پیمانانش را خنثی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دولت عربستان باید به نظر و عقاید اقلیت شیعه در این کشور احترام بگذارد و در جهت رسیدگی به امور آنها تلاش کند، خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود که مدعی شیخ الحرمین هستند باید به کینه توزی های خود نسبت به شیعیان پایان دهند.

 

وی  با بیان این که شهادت برای مردان خدا بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: در تاریخ اسلام شخصیت های بزرگی در برابر حکام زورگو و ستمگر ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند تا اسلام ناب امروز در دنیا همچون خورشیدی تابان بدرخشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که رژیم آل سعود تاوان این اقدام خود را خواهد داد، گفت: به حتم اعدام شیخ نمر برای رژیم آل سعود بسیار سنگین تمام خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که رژیم آل سعود بازی خطر ناکی را آغاز کرده است، تصریح کرد: صدور این حکم و اجرای آن به حتم رژیم آل سعود را در سراشیبی سقوط قرار خواهد داد و بستر را برای نابودی کامل این رژیم فراهم خواهد کرد.

 

وی  با بیان این که سرنوشت دیکتاتورهای منطقه باید درس عبرتی برای رژیم آل سعود باشد، خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود باید بداند که نابودی و سقوط پایان دیکتاتوری است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: شیخ نمر یک فرد نیست بلکه یک ملت را بیدار کرد، این بیداری متوجه همه مردم عربستان شد، مسؤولان عربستان قدرتشان بالاتر از صدام نیست./950/پ202/ب1

ارسال نظرات