۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۲۶۳۹۴
آیت‌الله شبستری:

شایسته‌ترین افراد در وزارت اطلاعات فعالیت دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: وزارت اطلاعات بدون هیچ الگوگیری از کشورها و نظام های بیگانه تشکیل یافت که حضرت امام خمینی(ره) از آنان به سربازان گمنام و مقام معظم رهبری به عنوان مجاهدین خاموش یاد می کنند.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه « سی سال مجاهدت‌های خاموش » که به مناسبت سی‌امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات برپا شده است، اظهار داشت: در حکومت اسلامی حاکم اسلامی که بالاترین مدیریت کشور را بر عهده‌دار دارد، لازم است که بر تمام امور کشور یا به طور مستقیم و یا به طور غیر مستقیم نظارت داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: نظارت مستقیم برای یک فرد مقدور نیست، از این رو رهبری نیازمند بازوانی است که برای کار نظارت از آن ها استفاده کند که از جمله آن سازمان اطلاعاتی و امنیتی کشور است که در ایران اسلامی با عنوان وزارت اطلاعات و با فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج) شناخته می شود.


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که در تمامی کشورها دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی وجود دارد، تصریح کرد: در رژیم گذشته افراد آلوده و ناپاکی در این‌گونه سازمان ها مشغول بودند، اما به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مخلص‌ترین و شایسته‌ترین افراد برای این مسؤولیت انتخاب شدند.


امام جمعه تبریز ادامه داد: وزارت اطلاعات بدون هیچ الگوگیری از کشورها و نظام های بیگانه تشکیل یافت که حضرت امام خمینی(ره) از آنان به سربازان گمنام و مقام معظم رهبری به عنوان مجاهدین خاموش یاد می کنند.


آیت الله شبستری با اشاره به فرمایش حضرت امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر، افزود: حضرت می فرمایند؛ ای مالک، اعمال کارکنانت را رصد کن و کسانی را که اهل صدق و وفا هستند را بفرست تا عملکرد کارمندان و سایر اقشار جامعه را رصد کنند و اگر این ها را به طور سری و محرمانه بگماری، کارمندان را وادار می کند تا امانت را رعایت کرده و در خدمت کشور امین بوده و با مردم مدارا کنند.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به صفات کسانی که برای خدمت در وزارت اطلاعات گزینش می شوند، یادآور شد: کسانی برای خدمت در این وزارتخانه باید گزینش شوند که دارای صداقت بالا، راستگویی و راست‌کرداری بوده و به نظام و رهبری وفادار باشند.


نماینده خبرگان رهبری در پایان امنیت، آرامش و آسیاش موجود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و گفت: امروز بسیار خرسندیم که در سایه رهبری ولایت فقیه و مجاهدت شما امن‌ترین کشور منطقه محسوب می شویم./935/پ202/ب3

ارسال نظرات