۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۲۶۴۰۳
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

هوشیاری و بصیرت لازمه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل‌هاشم ترویج فساد، بی بندباری و فحشا را از نمادهای جنگ نرم دشمنان در عصر حاضر عنوان کرد.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی امروز در گردهمایی روحانیان فعال در عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه شمال‌غرب اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف روحانیان فعال در عقیدتی سیاسی ارتش بصیرت‌افزایی و تبیین ضرورت و اهمیت اصل ولایت فقیه است.


وی با بیان این‌که افزایش همدلی و بصیرت و امید در جامعه به ویژه پرسنل ارتش از دیگر مهمترین اولویت‌های سازمان عقیدتی سیاسی است، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز در قالب جنگ نرم اهداف مختلف را دنبال می کنند، که ناامیدی نسبت به نظام، سلب اعتماد به نفس جوانان و شبهه افکنی در اصل ولایت فقیه در صدر آن توطئه ها قرار دارد.


حجت الاسلام آل هاشم ترویج فساد، بی بندباری و فحشا را از نمادهای جنگ نرم دشمنان در عصر حاضر عنوان کرد و گفت: امروز هرچند جنگ سخت ادامه ندارد، اما جنگ خطرناکتر و پیچیده تری در جریان است که هوشیاری و بصیرت تمامی فعالان عرصه تبلیغ دینی و فرهنگی جامعه را می طلبد.


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این‌که در این شرایط مأموریت نیروهای فرهنگی عقیدتی سیاسی بسیار حساس‌تر از گذشته است، گفت: دشمنان به دنبال تضعیف اصل نظام، نا امید کردن جوانان نسبت به آینده کشور، اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و قومیت‌گرایی های در نقاط مختلف کشور و ترویج مواد مخدر هستند.


وی با تأکید بر رسالت خطیر روحانیت در مقابله با توطئه های مختلف دشمنان در عرصه جنگ نرم افزود: تمامی فتنه‌ها و توطئه های فرهنگی و نرم دشمنان با سیاست های خصمانه دشمن طرح‌ریزی شده است، بنابراین نباید اجازه داد آرمان ها و ارزش‌هایی که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است، به فراموش سپرده شود.


حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به این‌که ذات دشمنان نظام اسلامی و تشیع، مقابله با ولایت و امامت است، افزود: آنان به دنبال ترویج اسلام آمریکایی و سکولار در ممالک اسلامی هستند، اگر امروز روحانیت تشیع به مقابله با این توطئه های پیچیده نشتابند، هیچ تضمینی به عدم انحراف در اسلام وجود ندارد.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حفظ و حراست از میراث گران بهای امام راحل و دفاع تا آخرین قطه خون از آرمان های شهدای انقلاب اسلامی را رسالت امروز روحانیت دانست و افزود: روحانیان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام و شهدا عهد بسته اند تا آخرین نفس از دستاوردهای نظام دفاع کنند./935/پ202/ب3

ارسال نظرات