۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۲۶۴۰۸
رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

بصیرت و پیروی از ولایت ابزارهای اصلی دفع فتنه هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین وفا، بصیرت و پیروی از ولایت را از ابزارهای اصلی دفع فتنه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
حجت الاسلام وفا - رييس عقيدتي سياسي ارتش

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در بجنوردحجت الاسلام والمسلمین محمدقاسم وفا، رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در جمع کارکنان تیپ مستقل 130 پیاده شهید عبدالله دلجویان ارتش، مستقر در خراسان شمالی، اظهار کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند قطاری است که هدایت آن بر عهده ولی فقیه و رهبری دینی جامعه بوده و حفاظت و حمایت آن نیز بر دوش آحاد مردم جامعه است.

 

وی با بیان این که به دلیل هدایت جامعه از سوی رهبری دینی و حمایت و حراست آن از سوی مردم، قطار انقلاب و نظام اسلامی هرگز آسیب نخواهد دید، اضافه کرد: در مسیر حرکت نظام، برکت وجود رهبری و اتحاد ملت ایران، تمامی نقشه های شوم دشمنان برای آسیب زدن به این نظام و مملکت را نقش بر آب می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین وفا تصریح کرد: در طول 35 سال گذشته دشمنان نظام اسلامی با استفاده از حربه های مختلف سعی در آسیب رساندن به نظام اسلامی و یا اخلال در حرکت آن داشته اند اما با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و اطاعت مردم ایران از ولایت فقیه، دشمن در اجرای توطئه های خود ناکام مانده است.

 

به گفته وی ابزار اصلی دفع فتنه های دشمنان و تداوم حرکت نظام اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه؛ توجه و تقویت اتحاد درونی نظام، بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه و پیروی محض از رهنمودها و فرمایشات رهبری دینی نظام است.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین رصد اتفاقات منطقه و خاورمیانه و نیز کنش و واکنش های بین المللی را از دیگر ابزارهای دفع فتنه های دشمنان و ایستادگی در برابر نقشه های آنان برای آسیب رساندن به نظام اسلامی در حوزه های مختلف برشمرد.

 

وی با بیان این که آرامش، ثبات و امنیت امروز کشور نتیجه پیروی مردم و مسؤولان از منویات رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: تا زمانی که این اطاعت توأم با بصیرت وجود داشته باشد، انقلاب و نظام اسلامی در برابر دشمنان بیمه خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین وفا در ادامه با اشاره به نقش سازمان عقیدتی سیاسی در سال های دفاع مقدس، کرد: شناخت بیراهه های جریان انقلاب و زمینه سازی برای اتحاد قلبی رزمندگان از جمله وظایف نهاد عقیدتی سیاسی است و اگر این سازمان در طول هشت سال دفاع مقدس فعالیت نمی کرد به یقین دفاع مقدس آن گونه که در حال حاضر در جامعه شاهد آن هستیم، نمود پیدا نمی کرد.

 

به گفته رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کارکنان این نهاد در جبهه های نبرد حق علیه باطل در زمینه روشنگری و راهنمایی عقیدتی و سیاسی رزمندگان اسلام پیشتاز و بسیار اثرگذار بودند.

 

حجت الاسلام والمسلمین وفا با اشاره به نقش فعلی این سازمان، اشاعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی در جامعه را از مهم ترین اهداف فعالیت اداره عقیدتی سیاسی دانست و بر لزوم روشنگری در مسیر زندگی به سبک اسلامی و اشاعه فرهنگ قرآنی به عنوان سرلوحه زندگی با عزت در دنیا و آخرت، تأکید کرد.

 

گفتنی است، سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در 24 مهر ماه سال 1358 تأسیس شده است. ارتش استان خراسان شمالی در دفاع مقدس 750 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد که از این تعداد سه نفر در نیروی هوایی، چهار نفر در نیروی دریایی و 743 نفر نیز در نیروی زمینی ارتش خدمت می کردند./9314/پ202/ب5

ارسال نظرات