۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۲۶۴۰۹
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه شهید منتظری:

هدف آل سعود از اعدام شیخ نمر انحراف افکار عمومی است/ فقط شیعیان مخالف آل سعود نیستند

خبرگزاری رسا ـ صدور حکم اعدام شیخ نمر در این موقعیت نشان می دهد دولت عربستان قصد منحرف ساختن افکار عمومی از جنایات داعش و پنهان کردن کمک های خود به این گروهک تروریستی است.
شيخ نمر

سامان رجایی، دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید منتظری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: صدور حکم اعدام آیت الله شیخ باقر نمر در این موقعیت نشان می دهد که دولت عربستان قصد منحرف ساختن افکار عمومی و پنهان کردن کمک هایی به داعش کرده است را دارد.

 

وی با یادآوری اتفاقاتی که در ادامه موج بیداری اسلامی در عربستان رخ داد، اظهار کرد: عده ای گمان می کنند که معترضان و مبارزان به حکومت آل سعود، فقط شیعیان هستند در صورتی که این چنین نیست و بسیاری از علما و شخصیت های اهل سنت نیز در مخالفت با آل سعود نقش دارند که در زندان ها به سر می برند.

 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید منتظری تأکید کرد: رژیم آل سعود بداند که اجرای حکم اعدام شیخ نمر همانند دیگر جنایت هایشان با سکوت مواجه نخواهد شد و پادشاه عربستان باید خوب بداند که با اجرای این حکم فاتحه آل سعود را خوانده و مردم آزادی خواه جهان در مقابل اجرای این حکم بی تفاوت نخواهند نشست.

 

رجایی با اشاره به این که تشکل ولایی جامعه اسلامی دانشجویان و دیگر مجموعه های دانشجویی کشور همانند سایر آزادی خواهان جهان در مقابل این حکم ناعادلانه سکوت نخواهد کرد و در واکنش به صدور این حکم وارد عمل می شود، افزود: بی شک مردم مسلمان عربستان هم خودشان به دنبال برقراری مردم سالاری اسلامی در این کشور هستند و ان شاءالله در نهایت پیروز می شوند.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: دستگاه دیپلماسی کشور با جدیت و حضور پررنگ، در مقابل این حکم از شیخ باقر نمر حمایت کرده و مانع از اجرای آن شوند./820/ت302/ب5

 

ارسال نظرات