۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۲۶۴۲۳
امشب؛

مهلت نام‌نویسی تبلیغ در مدارس مشهد مقدس پایان می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه فرهنگی تبلیغی قول سدید حق تا پایان امشب از مبلغان جهادی برای تبلیغ در مدارس شهر مقدس مشهد نام‌نویسی می‌کند.
موسسه فرهنگي تبليغي قول سديد حق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه فرهنگی تبلیغی قول سدید حق، مبلغان جهادی را جهت تبلیغ در ایام دهه نخست محرم الحرام به مدارس مشهد مقدس اعزام می‌کند.

 

بر اساس این گزارش، داشتن سابقه تبلیغ دانش آموزی و قبولی در مصاحبه شفاهی حداقل شروط لازم برای شرکت در این طرح تبلیغی است.

 

شایان ذکر است، تهیّه مجوز ورود به مدرسه و هماهنگی‌های لازم، تغذیه و اسکان مجردی از جمله تعهدات مؤسسه قول سدید حق در برابر مبلغان شرکت کننده در این طرح تبلیغی است.

 

طلاب و روحانیان مبلغ باید از دوم تا 11 آبان‌ماه امسال همراه با مؤسسه فرهنگی تبلیغی قول سدید حق برای تبلیغ در مدارس مشهد مقدس در این شهر به‌سر ببرند.

 

قابل ذکر است، علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی در این طرح تبلیغ می‌توانند تا پایان امشب در پایگاه اینترنتی مؤسسه فرهنگی تبلیغی قول سدید حق تشکیل پرونده داده و برای تبلیغ دهه محرم الحرام نام‌نویسی کنند.

 

مبلغان علاقه‌مند جهت تشکیل پرونده می‌توانند به نشانی الکترونیکی gsadid.ir رفته و کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و شماره همراه را به عنوان رمز عبور ثبت کنند.

 

همچنین جهت نام‌نویسی برای تبلیغ دانش‌آموزی در دهه محرم الحرام می‌بایست پس از تشکیل پرونده و ثبت مشخصات وارد سایت شده و با وارد کردن کد ملی و شماره همراه به صفحه کاربری خود وارد شده و در فراخوان مربوطه ثبت نام کنند.

 

گفتنی است، صرف تشکیل پرونده جهت ثبت‌نام در هیچ فراخوانی کافی نبوده و برای نام‌نویسی در هر یک از فرخوان‌های مؤسسه قول سدید حق باید ثبت‌نام و مصاحبه جداگانه‌ای صورت پذیرد.

 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی تبلیغی قول سدید حق به نشانی الکترونیکی gsadid.ir مراجعه کنند./997/پ203/ی

ارسال نظرات