۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۲۶۴۴۲
استاد حوزه علمیه آمل:

تنفر ملت های مسلمان از رژیم آل سعود هر روز بیشتر می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که رژیم آل سعود با صدور حکم اعدام برای شیخ نمر تنفر ملت های مسلمان نسبت به خود را بیشتر کرد، گفت: آتش فتنه ای که آل سعود ایجاد کرد پایه های حکومت آنها را خواهد سوزاند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، امروز در جمع مدیران شهری دابودشت با بیان این که داعش فرزندخوانده آمیرکا بوده و به طور قطع در صدد هلاکت رساندن آنها نخواهند بود، گفت: مگر آن که از فرزند خواندگی خارج شوند که بعید بوده و دلیلش آن بوده دست نشانده خودشان هستند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که  داعش دست نشانده آمریکا است، تصریح کرد: این گروه تروریستی با حمایت های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در منطقه شکل گرفته است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که انتظار نمی رفت که آمریکایی ها با تشکیل ائتلاف ضد داعش به دنبال نابودی این گروه تروریستی باشند، خاطرنشان کرد: تشکیل این ائتلاف دروغین تنها بهانه ای برای حمله به مقاومت بود.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که آمریکایی ها تنها به دنبال فریب افکار عمومی جهان هستند، افزود: کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش خود حامیان اصلی این گروه تروریستی در منطقه بوده و هستند.

 

وی با بیان این که خط و مشی آمریکایی ها هیچ گاه تغییر نخواهد کرد، ادامه داد: عملکرد این کشور در 35 سال اخیر همواره با تهدید و تحریم علیه ملت های مستقل به ویژه ملت ایران بوده است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که ملت ایران اسلامی هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارد، افزود: ندای ملت بزرگ ایران با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی همچنان مرگ بر آمریکا است.

 

استاد حوزه علمیه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که وحدت در میان امت اسلامی نباید فراموش شود، بیان داشت: وفاق و همدلی که دستور خدواند متعال است باید به نحو ارزنده ای مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه دابود دشت سر با تاکید بر این که کشورهای اسلامی نباید با دشمنان هم قدم شوند، گفت: آنها سعادت ما را نمی خواهند و مسلمانان جهان در همه کشورها به ویژه عربستان باید متوجه باشند.

 

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه با محکوم کردن صدور حکم اعدام برای شیخ نمر از سوی دولت عربستان، گفت: مسلمانان باید در برابر این حکم ضد انسانی قیام کنند.

 

وی با بیان این که رژیم آل سعود با صدور این حکم تنفر ملت های مسلمان نسبت به خود را بیشتر کرد، افزود: آتش این فتنه ای که خود آل سعود ایجاد کرد پایه های حکومت آنها را خواهد سوزاند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که استکبار جهانی به دنبال اهداف و منافع خود هستند، بیان داشت: آنها می خواهند که مطرح بوده و به خواسته های مورد نظرشان دست پیدا کنند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر، ادامه داد: ایادی استکبار جهانی می خواهند به عنوان رهبر در جهان بوده و  اسلام و مسیحیت فرقی برایشان ندارد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات