۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۲۲۶۵۰۳
آیت الله مهمان نواز:

دولت های اسلامی مراقب باشند به پیاده نظام دشمن تبدیل نشوند

خبرگزاری رساـ نماینده سه دوره مجلس خبرگان رهبری اختلافات و درگیری های داخلی در جبهه اسلام را فرصت دهی به دشمنان و استکبار جهانی دانتس و تاکید کرد:‌ دولت های اسلامی با هوشیاری اجازه ندهند دشمن از آنان به عنوان پیاده نظام خود استفاده کند.
آيت الله مهمان نواز - گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا در بجنورد

آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به استراتژی تسلیح کرانه باختری و دیگر مناطق فلسطین که از سوی رهبر معظم انقلاب برای مقابله با رژیم صهیونیستی مطرح شده است، اظهار کرد: رژیم غاصب اسراییل همواره و با تمام توان سعی در نابودی فلسطین داشته و در این راه نیز از هیچ اقدام غیرانسانی و شرم آوری خودداری نمی کند.

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی نیت شوم خود برای نابودی فلسطین را بارها در عمل نشان داده و به همه اثبات کرده که اگر مقاومت اسلامی نباشد آنها به کمتر از کل سرزمین فلسطین راضی نمی شوند.

 

آیت الله مهمان نواز خاطرنشان کرد: این واقعیتی است که امروز جهان اسلام و دیگر کشورهای دنیا درک کرده اند و به همین دلیل نیز مخالفت ها و اعتراض های بین المللی علیه این رژیم منحوس افزایش یافته است.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان این که برای مقابله با جنایات و ددمنشی های اسراییل کشورها و ملت های مسلمان افزون بر وظیفه انسانی، تکلیف شرعی نیز دارند، اظهار داشت: باید همه ملت های مسلمان برای تقویت محور مقاومت در برابر اسراییل وارد میدان شوند؛ چرا که سکوت و انفعال در برابر این جنایات، عین ظلم و همراهی با ظالم است.

 

وی تصریح کرد: مسلمانان باید با تقویت همه جانبه محور مقاومت اسلامی در فلسطین، صهیونیست ها را ضعیف و نابود کنند و این مهم آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و خواسته امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و دولت ایران است.

 

نماینده سه دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تسلیح کرانه باختری، گفت: کرانه باختری رود اردن همانند غزه باید به نگرانی و دغدغه مهم صهیونیست ها بدل شود.

 

آیت الله مهمان نواز اضافه کرد: باید دولت و نهادهای متولی برای اجرای درست این فرمان رهبری وارد میدان شوند تا با تسلیح کرانه باختری، رژیم جعلی اسراییل دیگر جرأت جسارت و خسارت بیشتر به ملت مظلوم فلسطین نکند.

 

وی همچنین با اشاره به نقش آمریکا و هم پیمانان غربی این کشور و نیز گروه های تروریستی اسلام نما در تکمیل پازل تضعیف محور مقاومت اسلامی در منطقه، اظهار داشت: گروه های تروریستی همانند داعش که امروز هم راستا با اهداف دشمنان اسلام در منطقه فعالیت می کنند؛ آگاهانه و یا ناآگاهانه در مسیر اهداف دشمنان اسلام قرار دارند چرا که از این خون ریزی و تشتت تنها دشمنان سود خواهند برد.

 

به گفته آیت الله مهمان نواز مصرف شدن انرژی و توان مسلمانان منطقه در جنگ و جدل های نادرست و خانمان سوز تنها فرصت دهی به دشمنان برای تقویت خود و چپاول بیشتر مسلمانان بوده و باید در این زمینه دولت های اسلامی با هوشیاری و آگاهی مراقب باشند پیاده نظام جبهه دشمن نشوند.

 

یادآور می شود، رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در دیدار رمضان عبدالله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، بار دیگر با اشاره به لزوم تسلیح کرانه باختری رود اردن، فرمودند: برنامه‌ریزی برای همراه شدن بخش ساحل غربی فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر یک پروژه‌ اساسی است.

 

ایشان تأکید کردند: جنگ با رژیم صهیونیستی، یک جنگ سرنوشت است که باید تکلیف را نهایی کند و باید کاری کرد که دشمن همان نگرانی‌هایی را که از ناحیه‌ غزه دارد، از طرف ساحل غربی نیز احساس کند./9314/ت302/ج

ارسال نظرات