۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۲۶۵۴۹
در تهران؛

همایش اعتراض دانشجویان به حکم اعدام آیت الله نمر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش اعتراض دانشجویان به حکم اعدام آیت الله نمر از سوی دولت آل سعود، در تالار شیخ انصاری دانشگاه تهران، برگزار شد.
شيخ نمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش اعتراض دانشجویان به حکم اعدام آیت الله نمر، عصر روز یکشنبه در تالار شیخ انصاری دانشگاه تهران، با سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی،‌ حجت الاسلام سبحانی نیا، نماینده مجلس شورای اسلامی، سعید قاسمی، از فرماندهان سابق دوران دفاع مقدس، محمدعلی رامین و برخی از دانشجویان برگزار شد.

 

در ابتدای این برنامه، مصطفی میرآخوری، دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه تهران که میزبان برگزاری این همایش بود، به سخنرانی پرداخت و بر مواضع دانشجویان علیه حکم اعدام شیخ نمر و دیگر مواضع همسو با استکبار رژم آل سعود تاکید کرد.

 

پس از وی، حجت الاسلام سبحانی نیا، نماینده مجلس شورای اسلامی به بررسی وضعیت شیعیان عربستان و وضعیت کشورهای اسلامی در منطقه پرداخت.

 

سپس حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنرانی مفصلی به بررسی و تبیین ابعاد مختلف حکومت آل‌سعود و همدستی آن‌ها برای ایجاد و حفظ اسراییل در منطقه و برخورد وحشیانه  آن ها با مسلمانان شیعه و سنی پرداخت و درباره حکم اعدام شیخ نمر باقر نمر تصریح کرد: آن ها نه می توانند و نه جرأت آن را ندارند که این حکم را عملی کنند.

 

سعید قاسمی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس، سخنران پایانی این همایش بود که در سخنرانی خود به بازخوانی پیام حضرت امام خمینی به مناسبت کشتار حجاج در مراسم برائت از مشرکین حج پرداخت و از سیاست‌های دولت در برقراری ارتباط با رژیم آل‌سعود انتقاد کرد./805/پ203/ب4

ارسال نظرات