۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۲۶۵۵۱
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران:

درخت مبارزه حق طلبی با خون شیخ نمر تنومندتر خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: می‌خواهند با اعدام شیخ نمر، مسیر مبارزه حق طلبی مسلمانان را تغییر دهند اما نمی‌دانند که این درخت با خون شیخ نمر تنومندتر خواهد شد.
آيت الله نمر

به گزارش خبرنگار خرگزاری رسا، مصطفی میرآخوری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در همایش اعتراض دانشجویان به حکم اعدام آیت الله شیخ نمر باقر نمر که روز گذشته در تالار شیخ انصاری دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: آن چه باعث شد ما چنین برنامه ای را برگزار کنیم، وضعیت اسفبار مسلمانان مظلوم در نقاط مختلف جهان است.

 

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه تهران درباره وضعیت مسلمانان جهان اظهار داشت: امروز از غزه تا سایر کشورهای دیگر مسلمانان مظلومانه کشته می‌شوند و امروز ادامه این روند به عربستان رسیده‌است و می‌خواهند با اعدام شیخ نمر، مسیر مبارزه حق طلبی مسلمانان عربستان را عوض کنند اما نمی‌دانند که این درخت با خون شیخ نمر تنومندتر خواهد شد.

 

وی درباره هدف از برگزاری این همایش ابراز داشت: هدف انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه تهران از برگزاری این همایش این است که ندای حق طلبی خود را به گوش جهانیان برساند و به مسلمانان جهان بگوید تنها نیستند و ما در کنار آن‌ها هستیم.

 

میرآخوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما اکنون در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم و عبور از این پیچ تاریخی بدون تحمل این مشکلات و مصائب میسر نخواهد شد.

 

وی افزود: حضور ما در این جنگ ارادهها، باید با عزم راسخ باشد و ایمان ما به این وعده خداست که اگر دین خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری خواهد کرد./805/پ202/ب4

ارسال نظرات