۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۲۶۵۵۶

تجمع دانشجویان زاهدانی در دفاع از شیخ‌ نمر

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان دانشگاه‌های زاهدان، پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان تجمع کردند.
شيخ نمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در پی صدور حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر از سوی دولت عربستان، دانشجویان دانشگاه‌های زاهدان پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان اعتراض خود را اعلام کردند.

 

احمد خسروی مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد زاهدان در این مراسم گفت: این تجمع بسیار مقدس است و کسی که ندای مظلومی را بشنود و از جای خود برنخیزد؛ مسلمان نیست.

 

وی ادامه داد: کارنامه رژیم آل سعود در 80 سال گذشته که تیری به سمت مستکبران دنیا نینداخته؛ بیانگر هویت خصمانه و غیراسلامی آن است و در عوض با حمایت‌ از گروه‌های تروریستی، مسلمانان را علیه یکدیگر بسیج می‌کند.


خسروی افزود: امروز آل سعود در نبرد اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی در جبهه اسلام آمریکایی قرار گرفته و سایر مسلمانان اعم از شیعه و سنی در مقابل آن قد علم کرده‌اند. ضمن این که کشور عربستان که داعیه‌دار خدمت به حرم الهی و بارگاه نبوی است؛ به جای عمل به دستورات ابتدایی اسلام عزیز و حمایت از مستضعفین جهان، به جانب‌داری از قاتلان بشریت پرداخته است و می‌بینیم که ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی القاعده، طالبان و داعش در دستور کار این رژیم قرار دارد.


این استاد دانشگاه تأکید کرد: در شرایط کنونی، عامل اصلی جنایات نظام سلطه؛ پشتیبانی عربستان، امارات و قطر است. ملت مسلمان ایران باید قدردان نظام جمهوری اسلامی باشند که الگویی از مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرده است.


وی در پایان، از جامعه دانشگاهی و حوزوی سیستان و بلوچستان برای انجام اقدامات بعدی در راستای محکومیت صدور اعدام شیخ نمر دعوت کرد./831/پ202/ب

ارسال نظرات