۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۲۶۵۶۰
مسئول شورای هماهنگی بهشهر:

صدور حکم اعدام شیخ نمر، دشمنی آل سعود با اهل بیت را آشکارتر کرد

خبرگزاری رسا ـ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر، صدور حکم اعدام برای شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود را دشمنی آشکار با اهل بیت(ع) دانست.
شيخ نمر باقر النمر خطيب جمعه عواميه عربستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام مهدی خوشرو، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن صدور حکم اعدام برای شیخ نمر گفت: صدور این حکم از سوی دولت عربستان مبارزه با بیداری اسلامی است.

 

حجت الاسلام خشرو افزود: این حکم به دلیل کینه ورزی با اهل بیت(ع) انجام شده است و سران سعوی و قضات این رژیم با این حکم خود دشمنی خود را با اهل بیت(ع) نشان دادند.

 

وی ادامه داد: نقض آشکار حقوق بشر با صدور حکم اعدام شیخ نمر، از سوی رژیم عربستان کاملاً آشکار است و به همین دلیل مردم مسلمان باید در برابر این نقض آشکار حقوق بشر و نادیده گرفته شدن این مسأله قیام کنند.

 

حجت الاسلام خوشرو اتحاد مسلمانان را تنها راه غلبه بر مشرکان دانست و گفت: اگر مسلمانان اعم از شیعه و سنی دست به دست هم دهند و با یکدیگر اتحاد و اتفاق داشته باشند بر دشمنان پیروز خواهند شد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر، وحدت امت اسلامی را تنها راه خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و افزود: مسلمانان باید بدانند دشمنان تنها به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی هستند و باید هوشیار باشند تا در دام توطئه های آنها گرفتار نشوند.

 

وی گفت: حکم ظالمانه اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان منطقه قطیف عربستان به دلیل احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر و مطرح کردن تئوری ولایت فقیه و دفاع از حقوق حقه مردم عربستان و بحرین انجام و ارائه شد که این مسأله نیازمند وحدت همه مسلمانان است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر ادامه داد: انتظار می رود مقامات دولت عربستان سعودی با رویکردی واقع بینانه مانع از اجرای این حکم و تشدید تنش ها در جهان اسلام شوند و مسلمانان نیز در این رابطه سکوت نکنند.

 

حجت الاسلام خشرو با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر صدور این حکم ضد انسانی از سوی رژیم آل سعود، خاطرنشان کرد: مدعیان دفاع از حقوق بشر امروز در برابر این حکم غیر انسانی دولت عربستان زبان به دهان گرفته اند.

 

وی با بیان این که امروز علمای اسلام باید به رسالت تاریخی خود عمل کنند و در دفاع از این عالم برجسته به پا خیزند، تصریح کرد: عربستان باید بداند که این حکم عواقب خطرناکی برای او خواهد داشت.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان این که متأسفانه مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشری تنها به دنبال دخالت در امور کشورهای مستقل هستند، بیان داشت: متأسفانه این مجامع ابزار دستان چند کشور زورگوی غربی هستند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات