۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۲۶۶۴۳
حجت الاسلام طاهری:

آتش خشم مسلمانان پایه های متزلزل حکومت آل سعود را خواهد سوزاند

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم آل سعود بداند که با اجرای این حکم در آتش خشم مسلمانان و آزادگان جهان خواهد سوخت، گفت: این فتنه ای که آل سعود آتش آن را روشن کرده است به حتم پایه های سست و متزلزل حکومت سفاک سعودی را خواهد سوزاند.
حجت الاسلام طاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه شهرستان نکا که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد با محکوم کردن صدور حکم اعدام برای شیخ نمر از سوی دادگاه عربستان، این اقدام را حرکتی غیر قابل پذیرش و مورد نفرت امت اسلامی دانست.

 

وی با بیان این که رژیم آل سعود با صدور این حکم بار دیگر عجز و ناتوانی خود را در برابر شیعیان را به اثبات رساند، افزود: به حتم صدور و اجرای این حکم برای دولت عربستان عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود تا به امورز برای تفرقه انگیزی در جهان اسلام از هیچ کوششی دریغ نکرده است، گفت: آخرین نمونه این تفرقه افکنی حمایت همه جانبه و تجهیز گروهی تروریستی داعش در منطقه است.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که ماهیت و چهره واقعی آل سعود این بار با صدور حکم اعدام برای رهبر شیعیان عربستان برای ملت های جهان به ویژه امت اسلامی آشکار تر شده است، بیان داشت: آل سعود با صدور این حکم تلاش می کند ندای حق و مظلومیت را خاموش کند، اما سخت در اشتباه است.

 

وی با بیان این که جرم شیخ نمر تنها از دفاع حقوق از دست رفته ملت های مظلوم است، ادامه داد: این روحانی شیعه از حقوق کسانی دفاع کرد که با حمایت و پشتیبانی آل سعود و آل خلیفه در حال پایمال شدن است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که اجرای حکم اعدام شیخ نمر به حتم فضای منطقه را بحرانی تر خواهد کرد، ادامه داد: این گونه حرکت های ضد انسانی در پی پیروزی های ارزشمند امت بیدار اسلام در منطقه صورت می گیرد.

 

وی با انتقاد شدید از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر صدور حکم اعدام برای رهبر شیعیان عربستان، گفت: در حالی رژیم مستبد و دیکتاتور آل سعود حکم اعدام را برای مدافع حق و آزادی صادر کرده است که مدعیان حقوق بشر در دنیا در خاموشی کامل به سر می برند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که این سکوت معنا دار خود نشان دهنده دروغ بودن ادعای دموکراسی و دفاع از حقوق بشر از سوی کشورهای غربی است، ادامه داد: حقوق بشر و دموکراسی تنها حربه چند کشور سلطه گر دنیا برای سوء استفاده و سلطه بر کشورهای مظلوم است.

 

وی با بیان این که رژیم آل سعود بداند که با اجرای این حکم در آتش خشم مسلمانان و آزادگان جهان خواهد سوخت، بیان داشت: این فتنه ای که آل سعود آتش آن را روشن کرده است به حتم پایه های سست و متزلزل حکومت سفاک سعودی را خواهد سوزاند.

 

مدیراستانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر روز که می گذرد رژیم آل سعود به فروپاشی و نابودی بیشتر نزدیک می شود، خاطرنشان کرد: مواضع و عملکرد ضد شیعی این رژیم تروریست پرور برای همه دنیا آشکار شده است.

 

وی با بیان این که رژیم آل سعود برای خوش خدمتی به اربابان خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به چنین اقدام ضد انسانی زده است، تصریح کرد: این ماجراجویی عربستان به حتم برای رژیم آل سعود گران تمام خواهد شد.

 

وی با بیان این که پس از صدور این حکم فریاد دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی در سراسر جهان به گوش می رسد، افزود: امت اسلام نیز باید در این شرایط به وظیفه و رسالت خود عمل کند و در برابر این اقدام رژیم آل سعود قیام کند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات