۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۲۶۷۱۵
امام جمعه آمل:

تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه مازندران با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان امری ارزنده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است، گفت: تحقق این امر ارزنده به عنوان بستری برای پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود که باید به نحوی ارزنده به آن توجه شود.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که باید حمایت ارزنده ای از تولیدات داخلی و تلاش در راستای رشد و توسعه آن صورت گیرد، گفت: تقویت تولید داخلی بسیار ارزنده و ثمرات فراوانی برای جامعه دارد.

 

وی با اشاره به این که توسعه صنایع و تولیدات داخلی امری مهم بوده که باید مورد پیگیری و توجه قرار گیرد، بیان داشت: باید به صنعت کشور بیش از پیش توجه شده تا بتوانیم در عرصه های مختلف خودکفا بوده و از ظرفیت های موجود در کشور به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که حمایت از تولیدات داخلی به عنوان امری ارزنده در برابر تحریم های دشمنان نظام اسلامی است، تصریح کرد: باید همواره در تلاش باشیم تا با تقویت صنایع و تولیدات داخلی بتوانیم نیازهای خود را در داخل تامین کنیم که ثمرات ارزنده برای پیشرفت و تعالی جامعه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ملت مقاوم ایران هراسی از تحریم های دشمنان ندارد، گفت: دشمنان هیچ گاه نتواسته اند با استفاده از تلاش های گوناگون به اهداف خود دست پیدا کنند و ما نیز باید در راستای خودکفایی و رشد و توسعه اقتصادی گام برداریم.

 

عضو شورای استانی حوزه مازندران با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان امری ارزنده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است، بیان داشت: تحقق این امر ارزنده به عنوان بستری برای پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود که باید به نحوی ارزنده به آن توجه شود.

 

وی با بیان این که باید با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی و تحقق آن در جامعه بتوانیم مسائل و مشکلات را حل کنیم که می تواند اثرگذاری والایی داشته باشد، تصریح کرد: تحقق این امر مهم و ارزنده نیازمند گام های عملی از سوی مدیران کشور و نگاه ویژه به عرصه صنایع و تولیدات ملی بوده که می تواند در این امر مهم راهگشا باشد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که تحقق اقتصاد مقاومتی راهشگای پیشرفت و توسعه جامعه می شود، گفت: باید در این عرصه براساس تدابیر و رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری گام برداشته و بتوانیم با برنامه ریزی ارزنده و شایسته برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنایع و تولیدات داخلی گام برداریم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان راه برون رفت از تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان نظام اسلامی است، بیان داشت: شکوفایی اقتصادی و حمایت از تولید داخلی به عنوان امری مهم و اساسی است که در شرایط کنونی باید به آن نگاه ویژه ای شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ایران اسلامی دنبال رشد و توسعه اقتصادی است که همواره نیازمند تلاشی همه جانبه است، گفت: همواره باید به دنبال حمایت از تولید و صنعت داخلی باشیم که برکات فراوانی برای نظام مقدس اسلامی ایران خواهد داشت./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات