۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۲۶۷۹۳
در آستانه ماه محرم؛

همایش بزرگ «طلایه داران تبلیغ» در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ با حضور طلاب و مبلغان حوزه علمیه زنجان و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.
همايش تبليغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) زنجان، امروز در همایش بزرگ «طلایه داران تبلیغ» در زنجان که در محل دارالقرآن الکریم زنجان برگزار شد، با اشاره به اهداف قیام عاشورا گفت: در تبیین اهداف قیام عاشورا می توان به نکته ای که خود امام حسین (ع) در سخنانشان بارها فرموده اند اشاره کرد و آن هم قیام برای احیای امر به معروف و نهی منکر است.

 

وی در ادامه با اشاره به پیام های قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا اظهار داشت: پیام عاشورا باید بین مردم به خوبی تبیین شود تا آنها عاشورا و محرم را فقط برای صرف گریه نخواهند و به شعارهای «هیهات منا الذله» توجه داشته باشند که این شعار، شعار حماسی و شهادت طلبی شیعه است که البته متأسفانه برخی در صدد زدودن این شعار از جامعه هستند.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر زنجان در ادامه با بیان این که باید تفکرات شهادت طلبی بین مردم ترویج شود تصریح کرد: باید تفکرات شهادت طلبی در جامعه رونق یافته و ترویج شود چرا که تنها راه مبارزه با تکفیری هایی که در سوریه سر زنان و کودکان را با شدیدترین وضعیت می بُرند، همین ترویج روحیه شهادت طلبی است.

 

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: باید نقشه های داعش و تکفیری ها بین مردم بر ملا شده و روشن شود و از آن بالاتر باید دست های پشت پرده و پنهان انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار در این قضایا برای مردم نشان داده شود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند چندین سال است که جنگ تمام عیار علیه ملت ما آغاز شده است که نمونه بارز آن فعالیت 18هزار شبکه ماهواره ای در این زمینه است از این رو ما نیز باید با تمام توان وارد میدان شویم.

 

این مسؤول در ادامه روحانیت را پیشتاز عرصه جنگ نرم توصیف کرد و افزود: این روحانیت است که در عرصه جنگ کنونی که جنگ نرم است می تواند در خط مقدم حضور یافته و مانند دوران دفاع مقدس جانانه در این راه مبارزه نماید.

 

کرمی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی گفت: بیشترین سرمایه گذاری شبکه های بین المللی صهیونیستی ایجاد جنگ جهانی بین شیعه و سنی است که باید با آگاه نمودن جامعه نقشه های آنها نقش بر آب شود.

 

وی در پایان تأکید کرد: روحانیت باید در مورد مسأله و بحران کاهش جمعیت کشور در منبرها به مردم هشدار دهد که جامعه رو جایی است که اگر این روند ادامه پیدا کند مطمئنا همه مردم و جامعه از آن ضربه خورده و متضرر خواهد شد./949/پ202/ب4

ارسال نظرات