۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۲۶۸۱۹
با حضور آیت‌الله اراکی:

همایش بزرگ «خلف صالح» در زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ «خلف صالح» از سوی حوزه علوم اسلامی دانشگاه زنجان با حضور آیت الله اراکی در زنجان برگزار می شود.
همايش خلف صالح

حجت الاسلام سعید احمدی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه زنجان، در گفت و با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری همایش بزرگ «خلف صالح» در زنجان از سوی این مرکز دانشگاهی خبر داد و اظهار داشت: این همایش فردا در محل حوزه علوم اسلامی دانشگاه زنجان برگزار می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: لزوم شناساندن شخصیت مقام معظم رهبری در بُعدهای مختلف برای نسل جوان و خصوصا جوانان دانشگاهی ما را بر آن داشت تا همایشی را با حضور کارشناسان بزرگ ترتیب دهیم.

 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه زنجان در ادامه با اشاره به برخی از محورهای آموزشی همایش خلف صالح اظهار داشت: گفتمان رهبری و ره بری گفتمان، جامعه امام و امام جامعه، الگوی ایرانی و اسلامی بیداری اسلامی، سیره عملی مقام معظم رهبری، دانشگاه اسلامی، دانشجوی تراز انقلابی، اقتصاد وفرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری از جمله محورهای آموزشی همایش بزرگ خلف صالح است.

 

حجت الاسلام احمدی در ادامه با اشاره به حضور کارشناسان بزرگ در این همایش گفت: با توجه به اهمیت بالای موضوع از مهمانان و کارشناسان بزرگی همچون آیت الله اراکی، حجت الاسلام جلالی منش، حجت الاسلام جهانگیری، حجت الاسلام امینی، دکتر تلوری، دکتر کشوری و برخی از کارشناسان بزرگوار در این زمینه دعوت به عمل آمده است.

 

وی در پایان تأکید کرد: این همایش که به صورت یک دوره کارگاهی سه روزه برگزار خواهد شد از ساعت 15 فردا 30 مهر ماه آغاز به کار کرده و به مدت سه روز تا 2 آبان ماه ادامه خواهد داشت. /949/ت303/ب4

ارسال نظرات