۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۲۶۸۲۳
مسؤول شورای هماهنگی بهشهر:

آیت الله مهدوی کنی، مجاهد و روحانی صدیق انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهرگفت: آیت الله مهدوی کنی، مجاهد و روحانی صدیق انقلاب بود که رحلت این عالم فقید ثلمه ای بزرگ برای جهان اسلام است.
تصاويري از مرحوم آيت الله مهدوي کني

حجت الاسلام مهدی خوشرو، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با تسلیت ارتحال ملکوتی عالم ربانی و فقید سعید آیت الله مهدوی کنی افزود: این عالم مجاهد و فرهیخته از همان اوایل حرکت های انقلابی با امام راحل بودند و تا آخرین لحظه عمر با برکتشان نیز پای این نظام و انقلاب و ارزش ها ایستادگی کردند.

 

وی اظهار داشت: ایشان از یاران باوفای امام راحل در قبل و بعد از انقلاب و از چهره‌های ارزشی بودند که در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری فعالیت می‌کردند و عمر با برکت خویش را در اطاعت پذیری از خداوند و نشر علوم دینی و فقهی و خدمت به اسلام گذراندند.

 

حجت الاسلام خوشرو با تاکید بر ولایتمداری این عالم ربانی ادامه داد: ولایتمداری و در خط ولایت و امامت و اهل بیت(ع) بودن از خصیصه های بارز ایشان بود که در کلام و رفتار و منش زندگی این عالم بزرگوار کاملاً مشهود بوده است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر همچنین با بزرگداشت مقام عالم و روحانی یادآور شد: نقش روحانیت در روشنگری و هدایت مردم بی بدیل است و خدمات شایسته ای که این عالم بزرگوار به اسلام و مسلمانان در دوران عمر با برکتشان ارائه کردند کم نظیر بوده و در اذهان باقی خواهد ماند.

 

وی اضافه کرد: آیت الله مهدوی کنی، در لحظه‌های ارزشمند عمر خود زمانی از جهد و جهاد در راه پرورش شاگردان و تعلیم و تعلم آنها دست نکشید.

 

حجت الاسلام خوشرو با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) همواره در مسیر آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری گام برداشتند، تصریح کرد: مواضع این عالم وارسته در دوران انقلاب و پس از آن همواره در جهت تقویت نظام و انقلاب بود.

 

وی با اشاره به این که آیت الله مهدوی کنی(ره) در دفاع از انقلاب کاملاً مصمم بود، خاطرنشان کرد: ایشان در دوران با برکت عمر خود ثابت کرد که مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان غفران واسعه الهی و همنشینی با اهل بیت (ع)، امام راحل (ره) و شهدا و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت دارم./ 1317/ت302/ب1

ارسال نظرات