۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۲۶۸۳۳
مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

نام آیت الله مهدوی کنی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، ولایت پذیری و حضور در راه ولایت را یکی از شاخصه های بارز این مجاهد نستوه بیان کرد و گفت: تدبیر و بصیرت این عالم وارسته باعث شد که نام آیت الله مهدوی کنی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شود.
حجت الاسلام احمدي
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تسلیت رحلت آیت الله مهدوی کنی، از وی به عنوان یک روحانی انقلابی یاد و تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی از همان روزهای نخستین شکل گیری این انقلاب، در صحنه های گوناگون حضور همه جانبه داشتند و خدمات ارزنده ای به نظام عرضه کردند.
 
وی ولایت پذیری و حضور در راه ولایت را یکی از شاخصه های بارز این مجاهد نستوه بیان کرد و ابراز داشت: آیت الله مهدوی کنی از همان روزهای نخست انقلاب گوش به فرمان امام بود و در عرصه های گوناگونی همچون کمیته امداد و شورای انقلاب به فعالیت و خدمت پرداخت که مبارزه با انحرافات و ایجاد آرامش در بین مردم از مهم ترین اقدامات آن روزهای این شخصیت برجسته بود.
 
امام جمعه فرخشهر حضور در صحنه هایی همچون مجلس و نخست وزیری را از دیگر اقدامات آیت الله مهدوی کنی برای خدمت به نظام و تثبیت انقلاب بیان کرد و گفت: وی پس از استقرار و تثبیت نظام به فکر تحکیم پایه های آن افتاد و با حضور در عرصه علم و دانش، به تحکیم روابط حوزه و دانشگاه کمک شایانی کرد.
 
این مقام مسؤول حضور در همه دوره های مجلس خبرگان رهبری را از آخرین عرصه های خدمت آیت الله مهدوی کنی برشمرد و گفت: تدبیر و بصیرت این عالم وارسته سبب شد که نام آیت الله مهدوی کنی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شود.
 
مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری همچنین تألیفات و خدمات علمی این مجاهد خستگی ناپذیر را یادآور شد و گفت: حضور در دانشگاه امام صادق(ع) و تعلیم و تربیت دانشجویان انقلابی و نشر معارف و ارزش های اسلامی و مجاهدت های علمی آیت الله مهدوی کنی باید الگوی روحانیان و علما باشد./9457/ت302/ب2
ارسال نظرات