۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۲۶۸۸۷
به مناسبت در گذشت آیت الله مهدوی کنی؛

مراسم عزاداری در حوزه علمیه فارسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ در پی رحلت عالم ربانی و مجاهد نستوه، آیت الله مهدوی کنی، مراسم عزاداری در حوزه علمیه فارسان برگزار می شود.
آيت الله مهدوي کني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، در پی رحلت عالم ربانی و مجاهد نستوه، آیت الله مهدوی کنی، مراسم عزاداری، از ساعت 11 صبح روز پنج شنبه، یکم آبان ماه در حوزه علمیه فارسان برگزار می شود.
 
بر اساس این گزارش این مراسم به همت امام جمعه شهر فارسان و با حضور مسؤولان، روحانیان، طلاب و عموم مردم در حسینیه حوزه علمیه امام صادق(ع) فارسان برگزار می شود.
 
بنا براین گزارش، این حوزه علمیه با نصب پلاکارد و پارچه های مشکی در درب ورودی حوزه علمیه امام صادق(ع) فارسان، این رحلت جان گداز را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفته است.
 
حوزه علمیه فارسان همچنین در پیامی، با تسلیت رحلت حضرت آیت الله مهدوی کنی، آورده است: ضایعه تأسف بار فقدان روحانی مبارز و دانشمند اخلاق و عالم فاضل، آیت‌الله مهدوی کنی(ره) قلب میلیون ها دوستدار انقلاب اسلامی را در سراسر جهان به درد آورد.
 
در ادامه این پیام آمده است: این مصیبت بزرگ را به همه دوستداران مکتب اسلام ناب و رهبری عزیز انقلاب آیت الله خامنه‌ای (دامت برکاته)، خانواده آن شخصیت فرزانه و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن مرحوم هم نشینی با اولیا و صلحا و مقربان درگاه الهی را خواستاریم./9457/پ203/ب2

 

ارسال نظرات