۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۲۶۸۸۸

پیام تسلیت نماینده مردم بیرجند به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی رحلت آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان رهبری را به ملت ایران تسلیت گفت.
پيام تسليت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی رحلت جانسور آیت الله مهدوی کندی را به ملت ایران و مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

 

وی در این پیام با بیان این که درگذشت عالم بزرگوار و پرهیزگار مغفور آیت الله آقای حاج شیخ محمدرضا مهدوی‌کنی(رحمة الله علیه) را به محضر مقام معظم رهبری، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه، خانواده محترم و عموم ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می کند، گفت: ملت ایران هرگز خدمات این عالم مجاهد و وارسته را در دوران انقلاب و در مجلس شورای اسلامی فراموش نخواهند کرد و نام و یاد این روحانی برجسته برای همیشه در خاطر ملت زنده خواهد بود.

 

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خدمات این عالم بزرگوار در مجلس خبرگان رهبری و همچنین عرصه های دیگر انقلاب اسلامی بر همگان آشکار است، گفت: تیزبینی سیاسی و تقید فراوان به احکام اسلام از ایشان چهره‌ای کامل و دوست داشتنی از نظر دینی و سیاسی ساخت که همواره معتمد خاص و عام و مرجع همه جریانات دلسوز انقلاب اسلامی بود.

 

 حجت الاسلام عبادی همچنین با بیان این که پیش از این سوابق درخشان و ماندگار مسؤولیتی این عالم بزرگوار همراهی و وفاداری نسبت به امام خمینی(رحمه الله علیه) بوده است، گفت: ایشان از نخستین روزهای انقلاب صمیمانه در کنار امام قرار گرفتند و ایشان را یاری کردند و پس از رحلت امام خمینی (رحمه الله علیه) هم دست از حمایت ولایت برنداشتند و در میدان های مختلف حضور پرشوری در کنار امام خامنه ای داشتند و در تمامی جریان های سیاسی ایشان را همراهی کرده و برای لحظه ای از یاری ولایت و نظام اسلامی غفلت نکردند.

 

 وی افزود: این روحانی وارسته بدون هیچ ادعا و توقعی خدمات گسترده‌ و شایسته ای به انقلاب اسلامی کرده است و ملت ایران برای همیشه قدر دان خدمات ایشان به انقلاب و نظام خواهند بود.

 

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی راه ولایت را در پیش گرفتند و زندگی خود را وقف این کار کردند و در طول دوران زندگی پربرکت خود نقش برجسته ای در تعالی و نشر آموزه های دینی داشتند، گفت: ملت ایران به عنوان یک ملت شیعه در زندگی از این بزرگوار تبعیت کرده و مانند ایشان در صحنه های مختلف در کنار ولایت خواهند بود و هرگز توطئه های دشمنان نظام نخواهد توانست ضربه ای را بر پیکره نظام وارد کند.

 

حجت الاسلام عبادی ولایت مداری و یاری کردن ولایت را از مهم ترین توصیه های آیت الله مهدوی کنی به ملت ایران عنوان کرد، یادآور شد: ملت ایران باید در ولایت مداری و یاری ولایت آیت الله مهدوی کنی را در امور مختلف الگوی خود قرار دهد./968/د102/ب

ارسال نظرات