۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۲۷۰۵۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

آیت الله مهدوی کنی مدافع حقیقی حریم ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) یکی از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت بود، گفت: آن فقیه وارسته در همه دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب نقشی ارزنده و گرانقدر داشته است.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با تسلیت ارتحال آیت الله مهدی کنی، گفت: این شخصیت گراندقر به عنوان عالمی ربانی و  فقیهی مجاهد بود که طول عمر خود خدمات ارزنده ای برای نظام اسلامی انجام داد.

 

وی با اشاره به این که آیت الله مهدوی کنی(ره) در ولایت مداری نمونه بود، بیان داشت: این شخصیت برجسته به عنوان  پرچمدار ولایتمداری بوده که در دوران زندگی با عزت خود همواره در مسیر ولایت فقیه گام های والایی برداشته است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که آیت الله مهدوی کنی یکی از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت بود، تصریح کرد: آن فقیه وارسته در تمامی دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب نقشی ارزنده و گرانقدر داشته است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، تصریح کرد: این عالم وارسته در عرصه‌های مختلف مدیریتی به عنوان مأمن و مأوی برای فرزندان انقلاب بوده است که از توان خود در راستای ترویج پیام والای انقلاب اسلامی بهره گیری کرد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) در دوران عمر با برکت خود تلاش های والا و ارزنده ای برای نظام اسلامی انجام داده است، گفت: ایشان دارای شخصیت بارز علمی و اخلاقی بود که توانست در سمت های مختلف برای نظام اسلامی ثمرات ارزنده ای داشته باشد.

 

امام جمعه آمل  تصریح کرد: ارتحال این عالم گرانقدر را خدمت امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، بیت معظم ایشان، حوزه های علمیه و همه مردم ولایت مدار ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم که چنین شخصیت برجسته و عالم گرانقدری را از دست دادیم.

 

وی در پایان افزود: از خداوند منان مغفرت و علو درجات را برای  آیت الله مهدوی کنی و اجر جزیل و صبر جمیل را برای بازماندگان مسائلت داشته و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری را از خداوند رحمان خواستاریم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات