۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۲۷۰۹۰

استاندار چهارمحال و بختیاری رحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت.
تصاويري از مرحوم آيت الله مهدوي کني
به گزارش خبرگزاری رسا در شهرکرد، قاسم سلیمانی‌، استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی با تسلیت ارتحال حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی، وی را عالمی وارسته و مجاهدی نستوه و یاور صدیق امام و رهبری معرفی کرد.
 
در متن این پیام آمده است: ارتحال عالم وارسته و مجاهد نستوه، آیت‌الله مهدوی‌کنی، یاور صدیق امام و رهبری باعث تألم و تأثر فراوان گردید.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام آورده است: این عالم بزرگوار، همواره عمر با برکت خود را صرف مجاهدت، تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی و نشر معارف اسلامی و اخلاقی نمودند.
 
در ادامه این پیام آمده است: مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی، در طول سال‌های پیش از انقلاب، در طلایه سپاه و صفوف مبارزات مردمی حضور داشتند و در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی، علاوه بر تحمل رنج‌ها و مصائب فراوان، هنگامه‌های زیادی با رشادت‌های خود کردند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام اضافه کرد: ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مسؤولیت‌ها و جایگاه‌ها مهمی را با پشتکار وصف‌ناپذیر و سعه صدر، اداره و مدیریت کردند و در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران هم نقشی اساسی بر عهده داشتند.
 
در پیام سلیمانی‌ آمده است: اینجانب، فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، روحانیان و و خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند یکتا برای ایشان غفران واسعه الهی و همنشینی با اهل‌بیت(ع)، امام(ره) و شهدا و برای بازماندگان صبری جزیل مسألت دارم./9457/د102/ب2
ارسال نظرات