۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۲۷۰۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

پایگاه های مجازی نقش موثری در توسعه و ترویج دین مبین اسلام دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر در مراسم اولین جشنواره قلم های آسمانی ابراز امیدواری کرد که بتوان در پایگاه های مجازی در مسیر توسعه و ترویج دین مبین اسلام، قدم ها موثری برداشته شود و از این فرصت استفاده های خوبی به عمل آید.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در مراسم اولین جشنواره قلم های آسمانی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت آیت الله مهدوی کنی، آن مرحوم را یار صدیق امام و رهبری قبل و بعد از انقلاب خواند.

  

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امر قلم امری ارزشمند است که حتی یکی از سوره مبارک قرآن هم به نام قلم آورده شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد که بتوان در پایگاه های مجازی در مسیر توسعه و ترویج دین مبین اسلام، قدم ها موثری برداشته شود و از این فرصت استفاده های خوبی به عمل آید.

 

حجت الاسلام سروستانی همچنین اهداف این نشست را تقدیر از فعالان قلم که در پنج حوزه در حال برگزاری است عنوان کرد و ادامه داد: از برنامه های محوری این جشنواره، حوزه تالیفات دینی، حوزه تحقیقات و پایان نامه های دینی، توجه به پایگاه های مجازی و همچنین محور نشریات دینی را می توان نام برد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: در استان ولایتمدار بوشهر، که مردمی با عرق مذهبی خاصی دارد، اصحاب قلم، چهره هایی ارزشمند، پیشتاز و پرتلاش هستند که انشاالله بتوانیم با استفاده از این فرصت ها در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری، در عرصه نشر و گسترش فعالیت های دینی و قرآنی تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام سروستانی همچنین از تشکیل انجمن اسلامی رسانه ها خبر داد و از همه افراد رسانه های مختلف برای عضویت در این انجمن و شرکت در دوره های درنظر گرفته شده، دعوت کرد./833/پ202/ب

ارسال نظرات