۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۲۷۰۹۵

مجمع عالی حکمت اسلامی رحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ مجمع عالی حکمت اسلامی در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله مهدوی کنی آورده است: این شخصیت فرزانه که از نخستین مبارزان انقلاب اسلامی و از همراهان و مدافعان همیشگی نظام جمهوری اسلامی بود، در طول حیات پربرکت خود، همواره مورد اعتماد حضرت امام(عج) و مقام معظم رهبری(دامت ظله) بود.
تصاويري از مرحوم آيت الله مهدوي کني

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت ارتحال عالم وارسته آیت الله مهدوی کنی مجمع عالی حکمت اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

العلماء باقون ما بقی الدهر اعیانهم مفقودة و امثالهم فی القلوب موجودة
(حکمت 147)

مجمع عالی حکمت اسلامی ارتحال عالم ربانی، یار صدیق امام و رهبری، رئیس مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی(ره) را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان و ارادتمندان انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده، برای ایشان از خداوند منان علوّ درجات مسئلت می‌نماید.


این شخصیت فرزانه که از نخستین مبارزان انقلاب اسلامی و از همراهان و مدافعان همیشگی نظام جمهوری اسلامی بود، در طول حیات پربرکت خود، همواره مورد اعتماد حضرت امام(عج) و مقام معظم رهبری(دامت ظله) بود. بهره‌مندی از محضر اساتید معظم و فراگیری علوم مختلف در دوران تحصیل و تصدی مسئولیت‌های مختلف از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا حضور در عرصه تعلیم و تربیت جوانان و مدیران کشور، بخشی از خدمات ماندگار این عزیز سفر کرده است.


خدای بزرگ او را قرین رحمت و رضوان خویش فرماید. عاش سعیداً و مات سعیداً
/978/د102/ج

ارسال نظرات