۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۲۷۰۹۶
با حضور آیت‌الله جوادی آملی؛

استودیوهایی تلویزیونی و رادیویی مؤسسه اسرا افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم افتتاح استودیوهای رادیویی و تلویزیونی مؤسسه اسرا جهت پخش زنده دروس حضرت آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید برگزار شد.
استوديو / آرشيو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاح استودیوهای رادیویی و تلویزیونی مؤسسه اسرا جهت پخش زنده دروس حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید برگزار شد.

 

براساس این گزارش؛ در این مراسم حضرت آیت‌الله جوادی آملی به ایراد سخن پرداخت و محمد مهدی حیدریان، معاون امور هنری و رسانه‌ای بنیاد اسرا نیز توضیحاتی درباره این استودیوها داد.

 

معاون امور هنری و رسانه‌ای مؤسسه اسرا با تأکید بر این‌که از فضای مجازی می‌توان در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه بهره زیادی برد، بیان داشت: متأسفانه در حال حاضر حوزه‌های علمیه از امکانات فضای مجازی کمترین بهره را می‌برند.

 

وی افزود: اکنون هیچ محدویتی برای بیان معارف دین در سطح جهان وجود ندارد که باید از آن حداکثر استفاده را برد؛ خوشبختانه در مدت زمان کوتاهی که ما دروس حضرت آیت‌الله جوادی آملی را از طریق فضای مجازی پخش کرده‌ایم از 38 کشور بازدید کننده داشته است.

 

حیدریان با تأکید بر بالا بردن کیفیت پخش برنامه‌های دروس عنوان کرد: تاکنون هر روز 6 ساعت از درس‌های حضرت آیت‌الله جوادی آملی از طریق فضای مجازی پخش می‌شد و برای استفاده همه افراد نیز آن را باز پخش می‌کردیم.

 

وی تصریح کرد: در آینده نیز شبکه‌های رادیویی، تلویزیون اینترنتی و ماهواره‌ای را افتتاح می‌کنیم تا اقشار مختلف مردم بتوانند از مباحثی که استاد مطرح می‌کنند بهره ببرند.

 

معاون امور هنری و رسانه‌ای مؤسسه اسرا در ادامه سخنان خود با بیان این‌که 44 خبرگزاری داریم، اظهار داشت: 9 عدد از این خبرگزاری‌ها در حوزه دین فعالیت می‌کنند، همچنین 313 پایگاه اطلاع رسانی داریم که 15 عدد آن در حوزه دین فعالیت می‌کنند.

 

وی یادآور شد: اسرا نیوز نیز از جمله رسانه‌های موفق بوده و به عنوان مرجع افراد برای دریافت اخبار حضرت آیت‌الله جوادی آملی تبدیل شده است؛ تولیدات اخبار ما امسال 50 درصد افزایش داشته که شاهد رشد 40 درصدی هستیم.

 

حیدریان تأکید کرد: همچنین اسرا نیوز اخبار و محتویات خود را در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به مخاطبان عرضه می‌کند.

 

گفتنی است، در پایان مراسم نیز حضرت آیت‌الله جوادی آملی استودیوهایی تلویزیونی و رادیویی بنیاد اسرا را افتتاح کرد./993/پ202/س

ارسال نظرات