۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۲۷۱۶۸
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا:

اعدام شیخ نمر عواقب پیش بینی نشده ای در پی خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسینی با بیان این که هیچ وجدان آزاده ای، به بند کشیدن یک مبارز منتقد را نمی پذیرد، در خصوص پیامدهای اجرای احتمالی این حکم، گفت: طبعا از دست رفتن یک عالم دینی بانفوذ مانند آیت الله نمر با سکوت مواجه نمی شود و سعودی نخواهد توانست تبعات آن را به سادگی پشت سر بگذارد.
سيداحمد حسيني

حجت الاسلام سیداحمد حسینی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به حکم دادگاه سعودی مبنی بر اعدام آیت الله شیخ نمر از علمای برجسته عربستان، گفت: این اقدام، حرکت مثبتی در جهت ارتباط عربستان با کشورهای اسلامی تلقی نمی شود.

 

وی تصریح کرد: خواسته ما از کسانی که در صدر حاکمیت های رسمی کشورهای اسلامی هستند، این است که به مصالح مسلمانان و ضرورت حرکت صحیح، هماهنگ و هم افزا توجه کنند و اجازه ندهند دنیای اسلام که دلسوزان تلاش دارند توطئه های بیگانگان را از آن دور کنند، تحت اثر این القائات واقع شود.

 

روی دیگر سکه صدور حکم شیخ نمر، داعش و عوامل یاغی علیه مسلمانان هستند
حجت الاسلام حسینی با اشاره به توطئه بدخواهان و فتنه گران برای ایجاد اختلافات داخلی در کشورها، ادامه داد: صدور حکم اعدام شیخ نمر را دو روی سکه ای می بینیم که طرف دیگر آن داعش و عوامل یاغی علیه مسلمانان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: امیدواریم حکمای عربستان تحت تأثیر جریانات متأثر از خارج دنیای اسلام قرار نگرفته و اجازه ندهند این عملیات روانی بیش از این ادامه یابد.

 

اعدام احتمالی شیخ نمر، عواقب پیش بینی نشده ای در پی خواهد داشت
وی در خصوص پیامدهای اجرای احتمالی این حکم، یادآور شد: طبعا از دست رفتن یک عالم دینی بانفوذ مانند آیت الله نمر که بی دلیل حبس شده است، با سکوت مواجه نمی شود و سعودی نخواهد توانست تبعات آن را به سادگی از سر بگذراند.

 

اهل سنت نیز همراه با شیعیان در میدان مبارزه علیه باطل حضور دارند
حجت الاسلام حسینی با بیان این که هیچ وجدان آزاده ای، به بند کشیدن یک مبارز منتقد را نمی پذیرد، افزود: با توجه به گسترش وسایل ارتباطی و سطح آگاهی ملت ها، مسلمانان دیگر مرعوب فشارهای مستکبران نبوده و علیه ظلم در هر جا که باشد به پا می خیزند.

 

وی با بیان این که دیگر زمان آن به سر رسیده که مستکبران با زور و ظلم و ستم، ملت ها در اختیار خود بگیرند، خاطرنشان کرد: رسانه های غربی تلاش دارند اعتراض علیه حکومت های استبدادی منطقه را مصداقی از درگیری های فرقه ای و مذهبی مسلمانان جلوه دهند در حالی که واقعیت اینگونه نیست و اهل سنت نیز همانند شیعیان، با شناخت حق و حقیقت در میدان مبارزه علیه باطل حضور دارند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) افزود: انتظار می رود اهل سنت آگاه، بیدار و فهیم با هشیاری خود، اجازه سوء استفاده به دشمن ندهند./930/ت302/ب5

ارسال نظرات